امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 55009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۵۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دکتر مهدی احمدی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

فرآیندهای اصلی هر شرکت و هر بیزینس در حال حاضر مشتری‌مداری است

قائم مقام مدیر عامل توسعه بهداشت و سلامت مپنا تبسم گفت : فرآیندهای اصلی هر شرکت و هر بیزینس در حال حاضر مشتری‌مداری است و شرکت تبسم مأموریت خاص و ویژه‌ای در حوزه بیماران دارد و این امر را به عنوان یکی از فرآیندهای اصلی‌مان قرار داده‌ایم.
فرآیندهای اصلی هر شرکت و هر بیزینس در حال حاضر مشتری‌مداری است
دکتر مهدی احمدی قائم مقام مدیر عامل توسعه بهداشت و سلامت شرکت مپنا تبسم در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت :  فرآیندهای اصلی هر شرکت و هر بیزینس در حال حاضر مشتری‌مداری است و شرکت مپنا تبسم مأموریت خاص و ویژه‌ای در حوزه بیماران دارد و این امر را به عنوان یکی از فرآیندهای اصلی‌مان قرار داده‌ایم.
وی تصریح کرد : به همین خاطر کارگروه‌های ویژه‌ای تشکیل شده و ما توانستیم به جمع‌آوری دیتا بپردازیم، همچنین ایجاد سایت، صدای مشتری و حتی استندهایی در مراکز خود ایجاد کرده  تا بتوانیم دیتا را بصورت کامل از کف مجموعه جمع و تجزیه و تحلیل کنیم.
دکتر احمدی تاکید کرد : ما به روش‌هایb2c, b2b, B2g پرسشنامه‌هایی تهیه کرده و در اختیار مراجعان قرارداده‌ایم و از این طریق توانسته‌ایم اطلاعات بسیار خوب و کاربردی جمع‌آوری کنیم و با برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت پردازش این اطلاعات را انجام دهیم و نقاط قوت خود را افزایش دهیم.
وی در پایان سخنان خود گفت : به عنوان مثال در روش جمع‌آوری اطلاعات b2c توانستیم با مشتریان بصورت مستقیم ارتباط برقرار می‌کنیم و برگزاری چنین سمینارهایی  کمک شایانی به هم‌افزایی شرکت‌هایی که تمایل دارند در حوزه مشتری‌مداری کار کنند، کارساز خواهد بود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب