امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54916 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

محسن لاله‌جینی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

ترنج در حوزه مدیریت دارایی، مشاوره سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، سرمایه‌گذاری خصوصی و جسورانه فعالیت می‌کند

خبرایران : معاون فروش و اطلاعات مشترین شرکت سرمایه‌گذاری ترنج گفت : شرکت سرمایه‌گذاری ترنج در سه حوزه مدیریت دارایی، مشاوره سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، سرمایه‌گذاری خصوصی و جسورانه، همچنین در بحث سبدگردانی اختصاصی، صندوق‌های سهامی، صندوق‌های با درآمد ثابت و صندوق‌های مختلط فعالیت می‌کند.
ترنج در حوزه مدیریت دارایی، مشاوره سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، سرمایه‌گذاری خصوصی و جسورانه فعالیت می‌کند

محسن لاله‌جینی معاون فروش و اطلاعات مشترین شرکت سرمایه‌گذاری ترنج درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : شرکت سرمایه‌گذاری ترنج از سال ۱۳۹۳ با دو مجوز مشاوره سرمایه‌گذاری و سبدگردانی اختصاصی راه‌اندازی شده که بعدها مجوز عرضه و پذیرش نیز از یازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرده است.

وی عنوان داشت : شرکت سرمایه‌گذاری ترنج در سه حوزه مدیریت دارایی، مشاوره سرمایه‌گذاری و تأمین مالی، سرمایه‌گذاری خصوصی و جسورانه، همچنین در بحث سبدگردانی اختصاصی، صندوق‌های سهامی، صندوق‌های با درآمد ثابت و صندوق‌های مختلط فعالیت می‌کند.

لاله‌جینی تصریح کرد: صندوق سهامی سروسودمند مدبران به عنوان پربازده‌ترین صندوق در سال ۱۳۹۹ با ۲۴۶ درصدبازدهی در زمانی که بازار فقط سالی ۵۶ درصد بازدهی داشت، توسط شرکت سرمایه‌گذاری ترنج مدیریت شده که همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد : شرکت با درآمد ثابت افرانماد پایدار به عنوان پر استقبال‌ترین صندوق شش ماهه گذشته که منابع تحت مدیریت این شرکت بیش از ۱۵ برابر شده و استقبال فراوانی به علت نقدشوندگی بالا و بازدهی قابل قبولی که ارائه داده، شده است.

معاون فروش و اطلاعات مشترین شرکت سرمایه‌گذاری ترنج ابرازداشت : صندوق بازارگردانی تاک‌دانا که ارائه دهنده خدمات بازارگردانی به سهام شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری هستند، نمادهای تحت مدیریت این صندوق مثل نماد همکاران سیستم، نماد سیمان باقران غیب شهر، نمادهایی هستند که اکنون حال و روز خوبی در بازار دارند که در حال معامله هستند که آن هم نتیجه عملیات بازارگردانی و از بین بردن ترس وجودی سرمایه‌گذاری بوده است.

وی ادامه داد : در بحث مشاوره سرمایه‌گذاری تأمین مالی هم بحث خدمات عرضه و پذیرش را داشتیم.شرکت سپیدار یکی از عرضه‌های اولیه چندماه گذشته توسط مجموعه ترنج به بازار عرضه شد. در بحث خدمات ادغام و تملیک شرکت‌ها به عنوان مثال ادغام زورق علی‌بابا، افزایش و تأمین سرمایه برای نهادهای بزرگ مثل اسنپ و ... توسط این مجموعه انجام شده است.

لاله‌جینی افزود : صندوق سرمایه‌گذاری جسورانه سرو به عنوان بزرگترین صندوق جسورانه کشور توسط مشاورین ترنج مدیریت می‌شود. بحث دیگری که توسط شرکت ما مدیریت می‌شود، سبدگردانی اختصاصی است به عنوان مجموعه‌ای که پر بازده‌ترین صندوق بازار را داشته، عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده و سبدهای شرکت در ۴ دسته مختلف ارائه می‌شوند:

وی تصریح کرد : سبد کم لیست به عنوان سبد آسایش:  در این سبد به سرمایه‌گذاران در بازار تضمین می‌دهیم که اصل سرمایه‌شان را از دست ندهند (بصورت بیمه ۴۵ تا ۵۰ درصد) که تا یکسال آینده دیگر ترسی وجود ندارد و ما برای امنیت سرمایه‌گذاران، نسبت به این امر تعهد می‌دهیم.

معاون فروش و اطلاعات مشترین شرکت سرمایه‌گذاری ترنج ادامه داد :سبد اعتدال: بین ۲۵ تا ۷۵ درصد بین اوراق با درآمد ثابت و سهام شرکت‌ها نوسان پیدا می‌کند. سبد تلاش: در تلاش برای گرفتن شاخص بورس است.

وی خاطرنشان کرد : سبدتپش: برای کارهای پر ریسک‌تر اختصاص داده شده، همچنین برای سرمایه‌گذاری در اوراق مشتقه با اعتبارهای بالا که اگر قرار بر سوددهی بازار باشد، بیشترین سود را به خود اختصاص می‌دهد و همچنین در صورت زیان، به دلیل پر ریسک بودن، زیان بیشتری دارد و به همین دلیل سرمایه‌گذاران باید دقت بیشتری داشته باشند تا متناسب با سطح ریسک‌پذیری‌شان سرمایه‌گذاری کنند.

لاله‌جینی درپایان سخنان خود گفت : ما امروز در سطح نمایشگاه مشاوره رایگان به سرمایه‌گذارانی می‌دهیم که سهام خریداری کرده‌اند و در حال زیان‌دهی هستند تا بیشتر از این ضرر نکنند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب