امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54914 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

احسان رحمانی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

مالی چی برای ثبت‌نام حسابداران رایگان است / اپلیکیشن مالی چی مقبولیت فراوانی از سوی شرکت‌های مختلف بدست آورده است / در دوره کرونا مشتریان ما نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته‌اند

خبرایران : مدیرعامل مؤسسه خدمات مالی سپهراندیش حساب آسیا و مالک برند مالیچی (malichii) گفت : مهمترین خدماتی که این اپلیکیشن انجام می‌دهد از قبیل: معاملات فصلی، ارزش افزوده، اظهارنامه‌های مالیاتی، خدمات حسابداری می‌باشد. از طرفی قابل ذکر است که حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران حفاظت شده و قابل دسترسی سایرین و هک نمی‌باشد.
مالی چی برای ثبت‌نام حسابداران رایگان است / اپلیکیشن مالی چی مقبولیت فراوانی  از سوی شرکت‌های مختلف بدست آورده است / در دوره کرونا مشتریان ما نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته‌اند

احسان رحمانی، مدیرعامل مؤسسه خدمات مالی سپهراندیش حساب آسیا و مالک برند مالیچی (malichii) درگفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت : مؤسسه خدمات مالی سپهراندیش حساب آسیا  در حوزه خدمات مالی، حسابداری، حسابرسی و مالیاتی فعالیت دارد و اپلیکیشن استارتاپی نیز در این زمینه راه‌اندازی کرده‌ایم و به تولید نرم‌افزارهای اداری اشتغال داریم که ثبت‌نام حسابداران در این نرم‌افزار رایگان است.

وی تصریح کرد : این اپلیکیشن با شعار جذب یک میلیون حسابدار از سراسر کشور آغاز بکار کرد. ضمن اینکه از آنجا که حرفه حسابداری، حسابرسی، خدمات مالی و مدیریتی چندین سال است که در دانشگاه‌های مختلف تدریس می‌شود و بازار کار مناسبی در این زمینه وجود ندارد.

رحمانی خاطرنشان کرد : متأسفانه جوانان بیکار زیادی باقی می‌مانند که اپلیکیشن موردنظر با تبلیغات فراوان و مقبولیتی که از سوی شرکت‌های مختلف بدست آورد،  با اعتبار خود از سراسر کشور اقدام به جذب و استخدام حسابداران کرده  که پس از انجام خدمات موردنظر، درصد اندکی را به مؤسسه پرداخت می‌کنند.

وی ادامه داد : مهمترین خدماتی که این اپلیکیشن انجام می‌دهد از قبیل: معاملات فصلی، ارزش افزوده، اظهارنامه‌های مالیاتی، خدمات حسابداری می‌باشد. از طرفی قابل ذکر است که حریم خصوصی و امنیت اطلاعات کاربران حفاظت شده و قابل دسترسی سایرین و هک نمی‌باشد.

مالک برند مالیچی (malichii) ابرازداشت:  بدلیل پیشرفت تکنولوژی مردم تمایل بیشتری به دریافت خدمات از طریق موبایل دارند که هم سرعت بیشتری نسبت به خدمات حضوری دارد و هم در بسیاری از هزینه‌ها از جمله ایاب و ذهاب صرفه‌جویی می‌شود‌.

وی در پایان سخنان خود گفت: همچنین در دوره کرونا که اکثر افراد در منزل اقدام به دورکاری می‌نمایند، مشتریان ما نسبت به گذشته افزایش قابل توجهی داشته‌اند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب