امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54910 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

احسان رحمانی خبر داد؛

حضور فعال موسسه مالی‌چی در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

خبرایران : مدیر عامل موسسه مالی‌چی از حضور فعال این موسسه در سیزدهمین بین‌المللی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد و گفت: به منظور معرفی و ارائه پلتفرم و اپلیکیش‌های مالی و مدیریتی به جامعه هدف، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور فعال خواهیم داشت.
حضور فعال موسسه مالی‌چی در نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه

به گزارش خبرایران ، احسان رحمانی مدیر عامل موسسه مالی‌چی از حضور فعال این موسسه در سیزدهمین بین‌المللی نمایشگاه بورس، بانک و بیمه خبر داد و گفت:  به منظور معرفی و ارائه پلتفرم و اپلیکیش‌های مالی و مدیریتی به جامعه هدف، در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه حضور فعال خواهیم داشت.

وی با اشاره به حضور مراکز اقتصادی و مالی بزرگ کشور در این نمایشگاه و ظرفیت‌های موجود در آن برای تعامل موثر و بازاریابی، تاکید کرد: برای همه‌ی فعالان و کسب و کارهای مرتبط با حوزه‌های مالی، مدیریتی، مالیاتی، ‌امور ‌بانکی، ‌بورس و بیمه و سایر موسسات مرتبط با این بخش، فرصتی مناسب و مغتنمی فراهم شده است،‌ از این رو ما هم به سبب ارتباط کاری تنگاتنگ با حوزه مالی، برای معرفی دستاوردها، خدمات و توانمندهای خود در نمایشگاه امسال شرکت کرده‌ایم.

رحمانی با بیان اینکه با دست پر در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه شرکت می‌کند به دستاورد مهم نرم‌افزاری و تولید پلتفرم مالی‌چی در حوزه کسب و کار آنلاین حسابداری اشاره کرد و افزود: این پلتفرم  بهترین اپلیکیشن خدمات جامع مالی، مدیریتی، مالیاتی و اداری است و به بهترین و آسان ترین شکل نیروی متقاضی کار در حوزه مالی را متناسب با سطوح نیاز به کارفرمایان و کسب و کارهای حوزه مالی معرفی می‌کند،‌ ضمن آنکه بسیاری از خدمات مورد نیاز مالی و حسابداری مورد نیاز کسب وکار به سادگی در آن انجام می‌شود.

وی با تاکید بر معرفی و ارائه پلتفرم تولید شده مالی‌چی در نمایشگاه امسال گفت: کارشناسان ما دربازه زمانی چهار روزه برگزاری نمایشگاه با حضور در غرفه این موسسه به سئوالات بازیدکنندگان پاسخ می‌دهند و قابلیت‌های پلتفرم تولیدشده و سایر خدمات را تشریح می‌کنند.

مدیر عامل موسسه مالی‌چی یکی دیگر از اهداف حضور در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه را برقراری ارتباط موثر و تعامل سازنده با غرفه داران و شرکت‌کنندگان برشمرد و اظهار داشت: کارشناسان ما با مراجعه به غرفه‌های مختلف و دیدار حضوری،‌ نحوه تعامل و همکاری‌های دوجانبه با فعالان این حوزه‌ها را مطرح و پیگیری می‌کنند.

مدیر عامل موسسه مالی‌چی ضمن درخواست از فعالان مرتبط با حوزه مالی، برای بازدید از غرفه این موسسه در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی تهران، افزود: علاوه بر امکان تعامل در نمایشگاه، پایگاه اینترنتی https://malichii.com  و یا شماره تماس ۱۴۰۸ برای استان تهران و شماره ۰۲۱۹۱۵۵۵۰۰۱ برای سراسر کشور به صورت ۲۴ ساعته پاسخگویی سؤوالات هموطنان عزیز است.

گفتنی است: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه از ۱۸ تا ۲۱ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگا‌ه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و کارشناسان موسسه مالی‌چی با حضور در سالن ۳۸ غرفه ۵۳  از ساعت ۱۰ تا ۱۸ پاسخگوی بازدیدکنندگان خواهند بود.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب