امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54896 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

به همراه تقدیر از 120 کودک معلول؛

ویژه برنامه «دختران خورشید» در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود

خبرایران : ویژه برنامه «دختران خورشید» از 19 تا 21 خرداد، از ساعت 17 تا 21:45، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) به همراه تقدیر از 120 کودک معلول، در محوطه باز فرهنگسرای بهمن برگزار می شود.
ویژه برنامه «دختران خورشید» در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود

به گزارش خبرایران از روابط عمومی فرهنگ سرای بهمن؛ شبکه همکاری های فرهنگسرای بهمن، این برنامه مناسبتی و خانواده محور را با هدف گرامی داشت اعیاد و مناسبت های مذهبی و با مشارکت و همکاری کانون های مردمی این فرهنگسرا و با رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی به منظور پپیشگیری از بیماری کرونا برگزار می شود.

برگزاری مسابقه نمادین دوچرخه سواری باحضور 120 کودک معلول ذهنی، اوتیسم و سندروم نوع داون، به همراه اهدای هدایایی به رسم یادبود از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 16 به این عزیزان، از بخش های اصلی این ویژه برنامه است.

برپایی غرفه های ورزشی شامل؛ طناب زنی، بسکتبال، بدمینتون، فوتبال دستی، تیراندازی با کمان و تفنگ بادی، دارت، تنیس روی میز، ژیمناستیک و کاتای رزمی، برپایی غرفه های فروش محصولات تولیدی اعضای کانون های این فرهنگسرا از جمله؛ بدلیجات دخترانه، صنایع دستی، ادویه جات سنتی، وسایل نجوم و...، و برپایی غرفه های فرهنگی به همراه آموش رایگان شامل؛ معرق، ساخت ساز سنتی کمانچه و قانون، خلاقیت کودک، سفالگری و دهکده زبان از جمله برنامه های متنوع این فرهنگسرا به مناسبت ولادت باسعادت حضرت معصومه (س) است که با محوریت خانواده، در منطقه 16 برگزار می شود.

اجرای نمایش با هنرمندی اعضای گروه هنری حنانه، اجرای مسابقه حضوری به همراه اهدای جوایز و تقدیر از سحر فخری (فرزند شهید مدافع سلامت) از قسمت های اصلی بخش استیج این ویژه برنامه مناسبتی است.

علاقمندان جهت بهره مندی از ویژه برنامه «دختران خورشید» می توانند به فرهنگسرای بهمن به نشانی انتهای بزرگراه شهید نواب صفوی، میدان بهمن، خیابان شهید وفائی مراجعه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۵۵۳۰۴۱۳۸ تماس بگیرند

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب