امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54859 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رضا موسوی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

وطن شیر با تولید انواع خامه‌های سنتی رضایت مشتریان را بدست آورده‌/ ازطریق سردخانه مخصوص به کشورهای همسایه صادرات دارد

خبرایران : مدیرعامل شرکت وطن‌شیر زرین گفت : شرکت وطن شیر با استفاده از ماشین‌آلات و علم روز دنیا توانسته‌ بهترین شرایط را برای تولید بهتر فراهم کند.
وطن شیر با تولید انواع خامه‌های سنتی رضایت مشتریان را بدست آورده‌/ ازطریق سردخانه مخصوص به کشورهای همسایه صادرات دارد

رضا موسوی مدیرعامل شرکت وطن‌شیر زرین درگفتگو با خبرایران اظهارداشت :شرکت وطن‌شیر زرین بالغ بر ۴۰ سال تجربه دارد و از سال ۱۳۹۰ شرکت را از حالت سنتی بصورت مکانیزه درآورده‌ایم.

وی تصریح کرد : ما با تولید انواع خامه‌های قنادی توانسته‌ایم رضایت مشتریان را بدست آورده‌ایم و از سال ۱۳۹۸ شکلات قنادی را به سبد غذایی قنادی اضافه کرده‌ایم که شامل انواع شکلات مخصوص کاور، فیلینگ کیک می‌باشد.

موسوی افزود : بحمدالهی با استفاده از ماشین‌آلات و علم روز دنیا توانسته‌ایم بهترین شرایط را برای تولید بهتر فراهم کنیم.ضمن اینکه درسال‌های قبل دولت در خصوص شیرهای یارانه‌ای ما را یاری می‌کرد، ولی پس از مدتی  سوبسید نهاده‌های دامی جایگزین آن شد .

مدیرعامل شرکت وطن‌شیر زرین تاکید کرد: امروز متأسفانه همان نهاده‌ها هم برداشته شده و در این مسیر با شرایط سخت تنها مانده‌ایم و به علت شرایط سخت تولید، نسبت به سال گذشته مجبور به افزایش صددرصدی قیمت شیر شده‌ایم که تأثیر مستقیم بر میزان سود ما داشته است.

وی اضافه کرد : ما از طریق سایت به کل استان آذربایجان شرقی توزیع مویرگی داریم و درسایر شهرستان‌ها ۴۰ نمایندگی داشته واز طریق سردخانه مخصوص به کشورهای همسایه محصولات لبنی مخصوصا خامه قنادی صادر می‌کنیم.

موسوی عنوان داشت : با تجربه دیرینه و علم روز دنیا با رسالتی بزرگ برای تولید بهترین خامه قنادی در شهر تبریز بزرگ کار خود را آغاز نموده و برای رسیدن به این هدف تمام استانداردهای روز دنیا از قبیل استاندارد ملی ایران، ISO22000 ،ISO9001 ، HACCP و نشان حلال را کسب کرده ایم.

این مدیرموفق ادامه داد : شرکت وطن شیر تبریز با تولید تخصصی خامه قنادی رضایت مشتریان و مصرف کننده خود را در داخل و خارج از کشورمان جلب نموده و بيشترين سهم بازار كشور و همچنين سهم روزافزوني از بازار را به خود اختصاص داده است.

وی در پایان سخنان خود گفت: خامه قنادی گلرود در کارخانه ای مجهز با استفاده از ماشین آلات تمام اتوماتیک و کارشناسان توانمند و آزمایشگاهی کامل و مدرن توانسته بهترین خامه قنادی را با بهترین و بالاترین کیفیت تولید کند.  

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب