امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54752 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

اجرای تمهیدات لازم برای رفع مواردخطر ساز ساختمان های نا ایمن منطقه 19

خبرایران : نخستین نشست هم اندیشی رویکرد برخورد با ساختمان های نا ایمن در سال جدید با حضور معاون شهرسازی و معماری، معاون خدمات شهری و محیط زیست، شهرداران نواحی، رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه و نماینده آتش نشانی برگزار شد.
اجرای تمهیدات لازم برای رفع مواردخطر ساز ساختمان های نا ایمن منطقه 19

‎به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۹، حامد اردشیری رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیر عامل منطقه با اعلام این خبر گفت: در این منطقه، هفت ساختمان نا ایمن شناسایی که فاقد شاخص های ایمنی بوده و به منظور ایمن سازی و رفع خطر برای مالکین آنها ابلاغ و اخطار صادر شده است.
 اردشیری افزود: در راستای پیشگیری از حوادث و بروز خسارات جانی و مالی، این ساختمان ها به صورت مستمر بازدید می شوند و در صورت لزوم با دستور مقام قضایی نسبت به این ساختمان ها تعیین تکلیف خواهد شد.   
به گفته این مسئول با توجه به تبصره ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها اخطاریه در معیت کارشناس حقوقی و نیروی اجرایی کلانتری به مالک ابلاغ خواهد شد.
در ادامه شهرداران نواحی در خصوص وضعیت روند  رسیدگی به ساختمان‌های پرخطر واقع در محدوده جغرافیایی ناحیه مطالبی را بیان کردند.
همچنین نماینده سازمان آتش‌نشانی درخصوص بازدید میدانی از ساختمان‌های نا ایمن و صدور اخطارهای لازم برای اجرای تمهیدات، بازسازی و یا تخریب و احداث مجدد ساختمان‌ها به مالکین مواردی را مطرح کرد.
بر اساس این گزارش ساختمان درمانگاه خیریه المهدی(عج) که پیشتر به عنوان ساختمان پرخطر شناسایی شده بود با پیگیری های انجام شده از سوی شهرداری منطقه 19، آتش نشانی، اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، اداره حقوقی منطقه و سایر نهادهای مرتبط با اجرای تمهیدات از فهرست ساختمان های نا ایمن منطقه خارج شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب