امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54610 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر تا 20 خرداد ماه

خبرایران : شهردار منطقه 11 از علاقمندان به هنرهای دیجیتال دعوت کرد برای شرکت در سومین جشنواره " رمضان در قاب تصویر " آثار خود را با رویکرد "هر خانه یک مسجد و کمک مومنانه" تا 20خرداد به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر تا 20 خرداد ماه

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه11 ، نصراله آبادیان در این باره گفت: سومین جشنواره رمضان در قاب تصویر با همکاری و مشارکت معاونت امور اجتماعی و فرهنگی منطقه۱۱، مرکز آموزش های هنری و سینمایی دارالفنون، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تهران و... با هدف تکریم ماه مبارک رمضان و نمایش استمرار و پویایی عبادت مومنانه در شرایط محدودیت های ناشی از بیماری کرونا برگزار می شود.

آبادیان افزود: این جشنواره در بخش های عکس و گرافیک، فیلم و نماهنگ و هنرهای دیجیتال برگزار خواهد شد و علاقمندان تا 20 خرداد ماه مهلت دارند آثار خود را با محتوای بیان تصویری و هنرمندانه آیین های ماه مبارک رمضان، روایت تصویری عبادت و معنویت در خانواده ، نمایش سبک زندگی ایرانی اسلامی و شرح تصویری همدلی ، مشارکت و کمک مومنانه به سایت  www.darolfunun.com ارسال کنند.

بر اساس این گزارش داوری و اعلام برندگان جشنواره تیر ماه 1400 خواهد بود و شرکت کنندگان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با تلفن ۰۹۱۲۹۳۶۶۵۱۸  ارتباط برقرار نمایند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب