امروز: سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/30]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54579 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۴۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

درخواست رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ازمعاون رئیس جمهور

خبرایران : درخواست رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از دکتر محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه «بیمه های پایه و تکمیلی» را در دوران کرونا جهت خدمات روان شناسی و مشاوره اجرایی شود.
درخواست رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره ازمعاون رئیس جمهور
به گزارش خبرایران ازپایگاه اطلاع رسانی سازمان نطام روان شناسی و مشاوره دکتر محمد حاتمی روز شنبه مورخ 11/2/1400 دردیدار حضوری با دکتر محمدباقر نوبخت معاون محترم رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت.در مدت 18 ماه گذشته مردم کشورمان در شرایط بحران بسر برده اند این امر استرس، اضطراب و آمار اختلالات روانی را افزایش داده است، در شرایط بحران مردم به شدت نیازمند مشاوره های روان شناسی می باشند، این امر می تواند در آرام سازی جامعه و ارتقاء کیفیت زندگی و همینطور پیشگیری از آسیب های اجتماعی-روانی بسیار موثر باشد و در دوران پساکرونا وضعیت از این هم بدتر است.  درخواست داریم در کوتاه ترین زمان ممکن بیمه های پایه و تکمیلی طبق بند ج ماده 102 قانون برنامه ششم توسعه وضع گردد. تا مردم بیشتر از این آسیب نبینند. در ادامه دکتر نوبخت اظهار داشت: از حضور رئیس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره در سازمان برنامه و بودجه و توضیحات شفاف و روشن که  درباره وضعیت سلامت روان مردم دادند، تشکر می کنم. معاون رئیس جمهور گفت ؛ مطمئن باشید، حداکثر مساعدت را در این امر مهم خواهم کرد و دستور دادند این مساله فوری بررسی شود . در این دیدار دکتر اصغر عبدالهی معاون حقوقی و پارلمانی سازمان نظام حضور داشتند و مقرر شد در روزهای آتی در جلسات کارشناسی که در سازمان برنامه و بودجه تشکیل می شود. مساله بیمه های پایه و تکمیلی پیگیری جدی شود.
 
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب