امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54528 تاریخ انتشار: شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۲:۱۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دهقان کیا مطرح کرد؛

مرحله دوم متناسب سازی؛ نوید خوش برای همه بازنشستگان بود

خبرایران : رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: اجرای مرحله دوم متناسب سازی که در احکام بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اعمال شد، نویدی خوش برای تمامی بازنشستگان بود.
مرحله دوم متناسب سازی؛ نوید خوش برای همه بازنشستگان بود

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی دهقان کیا اظهار داشت: با تلاش و هماهنگی خوب اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی و تیمشان، اتفاقی که در افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان افتاد و نگرانی هایی را ایجاد کرد، مرتفع شد و با افزایشی که در احکام جدید اعمال شد، خبر خوشی برای بازنشستگان سایر سطوح به ارمغان آورد.
وی ادامه داد: چنانچه این 50درصد افزایش لحاظ نمی شد، بازنشستگان سال های 99 و ماقبل آن، در متناسب سازی مرحله دوم سهم چندانی نمی داشتند.
دهقان کیا با بیان اینکه با این افزایش، نظر اعضای کانون عالی بازنشستگان تامین شد، گفت: این اتفاق نتیجه حدود 40 سال گذشته بود که باعث نگرانی و دغدغه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی شده بود که توانستیم با این میزان افزایش، حداقل بگیران از شاغلین کمتر نباشند و سایر سطوح نیز،  کمتر از 50درصد افزایش نداشته باشند.
رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: از زحمات همه دست اندرکاران این موضوع به ویژه دکتر سالاری تشکر ویژه دارم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب