امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54514 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۳:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در نشست هم اندیشی شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران در منطقه 19 مطرح شد؛

بهبود عملکرد و ارائه خدمات موثر با مشارکت شهروندان/ مدیریت شهری با جلب مشارکت بدنه اجتماعی رو به جلو پیش خواهد رفت

خبرایران : نشست هم اندیشی شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران با حضور حسین امانلو دبیر شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران و هیات همراه، تورج فرهادی شهردار منطقه، سلیمان قهرمانی مدیر بازرسی منطقه، معاونین و مدیران شهری برگزار و بر بهبود عملکرد و ارائه خدمات موثر با مشارکت شهروندان تأکید شد.
بهبود عملکرد و ارائه خدمات موثر با مشارکت شهروندان/ مدیریت شهری با جلب مشارکت بدنه اجتماعی رو به جلو پیش خواهد رفت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، در این نشست حسین امانلو منطقه 19 را یک شاهراه حیاتی و ثروت آفرین با توجه به موقعیت استراتژیک آن برشمرد و افزود: مدیریت این منطقه سخت و خاص است اما از زمان حضور فرهادی از مدیران کاردان و شایسته شهرداری تهران شاهد تحرک ویژه در این منطقه بوده ایم که امید است با تلاش بیشتر همکاران شاهد آبادانی و رونق باشیم.

او با اشاره به اینکه ادغام سامانه های نظارت همگانی 1888 با فوریت خدمات شهری 137 موجب اصلاحات زیادی به برکت مشارکت مردمی شده است بیان کرد: نظارت های ما شکلی، مدیریتی و ساختای است و نظارت های میدانی و سرزده از مراکز مرتبط با شهرداری، شناسایی معضلات و کشف تخلفات مدیریت شهری، پیگیری پرونده های ویژه و تکمیل بانک اطلاعاتی کارکنان متعهد و کار آمد از ماموریت های شبکه ناظرین مردمی سازمان بازرسی شهرداری تهران است.
امانلو در این نشست ضمن تشریح و تبیین شرح وظایف این شبکه و مثبت ارزیابی کردن فعالیت‌های مدیریت شهری منطقه در پیگیری مطالبات مردمی، هدف بازدید شبکه ناظرین را کمک به بدنه اجرا از سوی نهاد بازرسی عنوان و ابراز امیدواری کرد بتوانیم با همکاری گروهی و نگاه مردمی، موانع موجود را رفع کنیم.
تورج فرهادی شهردار منطقه نیز در این نشست با اشاره به اینکه زیستن در شهر معادل زندگی است افزود: ما وقتی در مدیریت شهری بیش از گذشته رو به جلو پیش خواهیم رفت که بدنه اجتماعی را با خود همگام و مشارکت آنها را جلب کنیم.
او با تاکید بر تلاش و همدلی برای ارائه خدمت بهینه به شهروندان و رفع نیازهای شهری آنها ادامه داد: امید است با بهره مندی از ظرفیت های موجود و نگاه سازنده شبکه ناظرین، بیش از پیش برای رفع معضلات و توسعه  هر چه بیشتر منطقه گام برداریم.
فرهادی ضمن تقدیر از مدیر و اعضای شبکه ناظرین سازمان بازرسی شهرداری تهران به منظور نظارت بر عملکرد منطقه گفت: بررسی معایب و محاسن مسائل مختلف شهری که در نواحی مورد بازدید قرار گرفته است، می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات محلات و رضایت مندی شهروندان را در پی داشته باشد.
براساس این گزارش در پایان این نشست به مناسبت روز جهانی کار و کارگر از زحمات تعدادی از کارگران حوزه خدمات شهری با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب