امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 545 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۸:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ ؛

کسب ۵ جام در یک سال موفقیتی بزرگ برای ما است

خبرایران : سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ پس از قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان گفت: کسب ۵ جام در یک سال موفقیتی بزرگ برای بایرن است.
کسب ۵ جام در یک سال موفقیتی بزرگ برای ما است

به گزارش خبرایران، شب گذشته در دیدار نهایی این پیکارها که در کشور مراکش به پایان رسید، باوارایی‌ها موفق شدند 2 بر صفر راجا کازابلانکا را مغلوب کرده و صاحب مقام نخست شوند.

پپ گواردیولا پس از بازی اظهار داشت: کسب 5 مقام قهرمانی در یک سال موفقیتی عظیم برای بایرن محسوب می‌شود. به خاطر باشگاه از این نظر خیلی خوشحالم و به بازیکنانم و هواداران می‌بالم.

وی ادامه داد: با این بازی عملا دو هفته تعطیلی سال نو خواهیم داشت و بعد بازخواهیم گشت تا کار مجددا از سر گرفته و به سراغ چالش‌های آینده برویم. همه نسبت به آنچه در این مدت کسب شد،‌ خوشحالیم و با شوق فراوان به آینده می‌نگریم.

او در مورد قهرمانی در این تورنمنت اظهار داشت: برای بازیکنانم کاملا روشن بود که باید تمام نیروی خود را صرف کنند که قهرمان مسابقات شوند.

مربی اسپانیایی ادامه داد: در 25 دقیقه ابتدای بازی با راجا کازابلانکا خوب بازی کردیم. بعد از آن فشار زیادی به حریف وارد نکردیم و موقعیت‌های گل کمی خلق شد.

در دیدار شب گذشته دانته 7 و تیاگو 22 برای بایرن گل زدند.

مونیخی‌‌ها اواخر بهار گذشته قهرمانی بوندس‌لیگا، جام حذفی آلمان و لیگ قهرمانان اروپا را تحت مربیگری یوپ هاینکس کسب کردند. در مدت 6 ماه گذشته که گواردیولا سکاندار باوارایی‌ها شده، نیز به مقام نخست سوپرجام اروپا و جام باشگاه‌های جهان رسیدند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب