امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54496 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پرویز یاری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

هتل ۵ ستاره همای شیراز با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و با چشم‌اندازی زیبا در مرکزیت شهر شیراز قرار گرفته است/ گروه هتل‌های هما جزو برندهای اصلی هتل‌های کشور است

خبرایران : مدیرکل هتل همای شیراز گفت : گروه هتل‌های هما جزو برندهای اصلی هتل‌های کشور است که در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و بندرعباس شعبه دارد و همچون نگینی در میان هتل‌های شیراز و حتی ایران می‌درخشد .
هتل ۵ ستاره همای شیراز با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و با چشم‌اندازی زیبا در مرکزیت شهر شیراز قرار گرفته است/ گروه هتل‌های هما جزو برندهای اصلی هتل‌های کشور است

پرویز یاری مدیرکل هتل همای شیراز در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : بنده در حدود ۲۹ سال است که سابقه هتلداری در هتل‌های مختلف همچون: گروه هتل‌های لاله، متین و ... را عهده‌دار بوده‌ام و هم‌اکنون نیز در هتل همای شیراز با همراهی و مساعدت مصطفی عزیزیان مدیرعامل گروه هتل‌های هما با افتخار فعالیت می‌کنم.
وی عنوان داشت : این هتل ۵ ستاره با هدف ارتقاء کیفیت خدمات در سال ۱۳۵۱ افتتاح شد و با چشم‌اندازی زیبا در مرکزیت شهر شیراز قرار گرفته است.
یاری افزود: گروه هتل‌های هما جزو برندهای اصلی هتل‌های کشور است که در شهرهای تهران، مشهد، شیراز و بندرعباس شعبه دارد و همچون نگینی در میان هتل‌های شیراز و حتی ایران می‌درخشد و تمام هتل‌های کشور اقتباسی از برنامه‌ریزی و شکل سرویس‌دهی خود را از روی هتل همای شیراز بر می‌دارند که به جرات می‌توان گفت این هتل الگوی هتلداری در سراسر کشور می‌باشد.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور و همچنین ایام سختی که در دوران کرونا داشتیم، اولین ضربه به صنعت توریسم وارد شده که امید داریم صنعت هتلداری کشور پویاتر شده و با ورود گردشگران خارجی به دوران اوج خود بازگردد.
مدیرکل هتل همای شیراز ابرازداشت : همچنین، دوران پساکرونا خوشبختانه مردم اقبال بیشتری برای حضور در اماکن تفریحی و هتل‌ها پیدا کردند، ولی هنوز منتظر حضور گردشگران خارجی بیشتری هستیم، زیرا نبود این گردشگران ضربه بزرگی به صنعت هتلداری وارد می‌کند.
وی بیان کرد: متاسفانه افزایش نرخ ارز و تورم بی‌سابقه در کشورمان تاثیر منفی بر گردشگری داخلی گذاشته، زیرا مردم توان اقامت در هتل ۵ ستاره را ندارند و به همین سبب به گردشگری داخلی لطمه بزرگی وارد شده است.
یاری خاطرنشان کرد : از همین روی، اگر بخواهیم با توجه به افزایش قیمت دلار، قیمت‌های هتل را نیز افزایش دهیم، به هیچ‌عنوان امکانپذیر نیست و باعث کاهش مشتریان داخلی می‌گردد.
وی درپایان سخنان خود گفت :  از دیگر امکانات هتل می‌توان به: پارکینگ روباز و مشجر، زمین بازی، استخر، سالن‌های پذیرایی و ... اشاره کرد.


آدرس هتل: شیراز، میدان گاز، خیابان مشکین‌فام، جنب پارک آزادی
شماره رزرو هتل: 07132288000

 

 

معرفی هتل هما شیراز:

مجموعه گروه هتل‌های هما همواره در تمامی شعب خود سعی دارند تا میهمان‌نوازی را سرلوحه کار خود قرار دهند. از این رو با اقامت در هتل پنج ستاره همای شیراز می‌توانید علاوه بر اقامت در هتلی مشرف به یکی از زیباترین باغ‌های عمومی شیراز، یعنی بوستان آزادی، از خدمات لوکس این هتل بهره‌مند گردید. این هتل باسابقه وخوش‌نام، آخرین بار در سال 1394 مورد بازسازی قرار گرفته ‌است تا خدمات رفاهی و آسایشی را به بهترین نحو به مهمانانش عرضه نماید و معماری هتل هما شیراز آن را جزء خوش‌ساخت‌ترین هتل‌های ایران قرار داده است. تعداد اتاق‌های هتل هما 232 اتاق است که در انواع یک‌تخته، دوتخته و سوئیت دونفره چیده شده‌اند و در فضای داخلی هتل که به صورت لوکس و مجلل ساخته شده‌اند، احساس راحتی خواهید کرد. تعداد طبقات هتل همای شیراز 8 طبقه است و وارد لابی هتل که می‌شوید، با لبخند پرسنل کارآزموده‌ی آن رو به رو می‌شوید که شما را به سوی پذیرش راهنمایی می‌کنند.

 

امکانات رفاهی هتل هما شیراز:

این هتل تمام تلاش خود را می‌کند تا معنای کلمه آسایش را عمیقاً احساس نمایید، امکانات هتل هما شیراز، آن را در زمره بهترین هتل‌های شیراز قرار می‌دهد، امکاناتی نظیر رستوران‌های مختلف، استخر، زمین تنیس، باشگاه بدن‌سازی، فضای سبزی زیبا و دل‌نواز و کافی شاپی مدرن با منویی متنوع باعث می‌شود تا بسیاری از گردشگران تور شیراز این هتل را برای اقامت برگزینند. هتل هما شیراز رستوران‌های متنوعی دارد که افراد با سلیقه‌های مختلف از آن‌ها راضی بیرون می‌آیند؛ بوفه غذای هتل چه برای رستوران‌ها و چه برای تشریفات و سالن‌های مراسم با متنوع‌ترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی و نوشیدنی‌های مختلف آماده پذیرایی از میهمانان خواهد بود. رستوران‌های هتل هما شیراز انواع مختلفی دارند؛ رستوران تابستانی برای لذت بردن از نسیم عطرآگین شهر شاعران، رستوران گلستان با انواع غذاهای خلاقانه و مبتکرانه، رستوران بوستان با انواع دسرها، خوراکی‌های دلچسب و نوشیدنی‌های گوارا و کافی شاپ و لابی همگی در خدمت میهمانان هستند تا غبار خستگی را از تنشان بزدایند. علاوه بر امکانات فوق، هتل هما برای میهمانان خود هر آنچه را که نیاز دارند فراهم نموده است تا به بهترین شکل بتوانند اقامتی آسوده را تجربه نمایند.

این هتل با داشتن 5 سالن که جزو بهترین سالن‌های مراسم شیراز محسوب می‌شوند، هرماه میزبان خانواده‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف‌اند که برگزاری میهمانی‌ها، جشن‌ها، مراسم ازدواج، همایش و کنفرانس و غیره را در آن انجام می‌دهند. سالن وصال که تالار عروسی هتل هما شیراز محسوب می‌شود با ظرفیت حدود 1000 نفر به عنوان یکی از بهترین سالن‌های شیراز برای برگزاری مراسم ازدواج و میهمانی‌های مجلل و باشکوه شناخته می‌شود. همچنین اتاق‌های کنفرانس و مرکز ارسال و دریافت فکس، دستگاه‌های کپی، تجهیزات سمعی بصری و نمایش همگی جزء سایر خدمات هتل هما شیراز به شمار می‌روند. چنانچه تصمیم بگیرید که تمام روز را در هتل بمانید، مطمئن باشید که حوصله‌تان سر نخواهد رفت، زمین تنیس هتل با امکانات استاندارد، فضای سبز مجموعه و استخر و مجموعه ورزشی آن، دامنه گسترده‌ای از تفریحات را برای گذران اوقات فراغت در هتل را برایتان فراهم می‌کند.

 

موقعیت مکانی هتل هما شیراز:

موقعیت جغرافیایی مناسب هتل 5 ستاره هما شیراز باعث شده است تا این هتل دسترسی خوبی به نقاط گردشگری و دیدنی‌های شیراز داشته باشد. از نزدیک‌ترین جاذبه‌ها به این هتل می‌توان به باغ ارم، موزه پارس، خانه فروغ الملک، ارگ کریمخانی، آرامگاه حافظ و باغ جهان نما اشاره کرد که طی چند دقیقه به آن‌ها دسترسی خواهید داشت. علاوه بر آن، فاصله هتل هما تا فرودگاه بین‌المللی شیراز حدود 23 دقیقه با خودرو است و از هتل تا ترمینال اتوبوس‌رانی کار اندیش نیز تنها 6 دقیقه با ماشین فاصله دارید.

 

رزرو هتل هما شیراز:

برای رزرو هتل هما شیراز با تخفیف ویژه می‌توانید با کارشناسان ما با شماره 02174495 تماس بگیرید و یا به صورت آنلاین رزرو هتل هما را انجام دهید.

 

فاصله مراکز مهم تا هتل هما شیراز:

فاصله تا ایستگاه قطار 25 کیلومتر معادل 00:30 دقیقه با اتومبیل یا 04:00 پیاده

فاصله تا ترمینال مسافربری 12 کیلومتر معادل 00:25 دقیقه با اتومبیل یا 02:30 پیاده

فاصله تا مرکز شهر و نقاط دیدنی 3 کیلومتر معادل 00:10 دقیقه با اتومبیل یا 00:30 پیاده

فاصله تا ایستگاه مترو 3 کیلومتر معادل 00:07 دقیقه با اتومبیل یا 00:15 پیاده

فاصله تا مراکز خرید 10 کیلومتر معادل 00:15 دقیقه با اتومبیل یا 01:30 پیاده

 

هتل هما شیراز : بهترین قیمت + پشتیبانی 24 ساعته | علی بابا 

 

هتل هما شیراز ☀️【آدرس، تلفن و رزرو】| ایران نیهون

 

هتل هما شیراز: رزرو با 28% تخفیف، قیمت، عکس ها، نظرات | ایران هتل آنلاین

 

رزرو هتل هما شیراز | %تخفیف% اطلاعات + عکس | سفرانه

هتل هما شیراز: رزرو هتل ، قیمت با تخفیف - آژانس پرواز نقره‌ای

 

هتل هما شیراز | رزرو آنلاین با بهترین قیمت - بوکینگ 

 

هتل هما شیراز : بهترین قیمت + پشتیبانی 24 ساعته | علی بابا

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب