امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54255 تاریخ انتشار: جمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

لذت طعم غذاهای فرنگی و ایرانی و انواع نوشیدنی یا دسر را در کافه رستوران آرتامهر فیروزکوه امتحان کنید

خبرایران : کافه رستوران آرتامهر فیروزکوه در لیست بهترین رستوران های فیروزکوه قراردارد و می توانیددرآنجا فست‌فود خوشمزه ، نوشیدنی ساده یا انواع غذاهای سنتی از قبیل انواع چلوکباب و چلومرغ ناردون را سفارش دهید.
لذت طعم غذاهای فرنگی و ایرانی و انواع نوشیدنی یا دسر را در کافه رستوران آرتامهر فیروزکوه امتحان کنید

درباره‌ رستوران آرتا مهر :

 

(رستوران) در استان تهران، شهرستان فیروزکوه و جاده فیروزکوه واقع شده است. و از نظر موقعیت جغرافیایی در نزدیکی و قرار گرفته است. کافه رستوران آرتامهر فیروزکوه در لیست بهترین رستوران های فیروزکوه قراردارد و شاید دلتان هوس یک فست‌فود خوشمزه یا یک نوشیدنی ساده کند، در این حالت چاره چیست؟ کافه رستوران آرتامهر به دو بخش کافه و رستوران تقسیم می‌شود. در بخش رستوران می‌توانید انواع غذاهای سنتی از قبیل انواع چلوکباب و چلومرغ ناردون سفارش دهید.
بخش کافه مخصوص کسانی است که دلشان غذاهای فرنگی و انواع نوشیدنی یا دسر می‌خواهد. وقتی که نگاهی به امتیاز مشتریان و نظرات آن‌ها بیندازید، متوجه می‌شوید که این رستوران امتیاز متوسط به دست آورده است. پس نمی‌توان گفت که تمامی جزئیات این رستوران در سطح عالی قرار دارد. با این حال کباب و ماهی قزل‌آلا آن از نظر اکثر مشتریان تعریفی است. پس اگر گذرتان به کافه رستوران آرتامهر افتاد، حتماً این دو مورد را سفارش دهید. کافه رستوران آرتامهر از ساعت ۱۱:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ شب فعالیت می‌کند .
آدرس: جاده فیروزکوه، بعد الکتریکی فرهاد

اطلاعات، تلفن و آدرس رستوران رستوران آرتا مهر:

این رستوران در به آدرس جاده فیروزکوه قرار دارد. اطلاعات بیشتر را می‌توانید از طریق شماره تلفن رستوران آرتا مهر (02176402038) به دست بیاورید. آدرس وب‌سایت این رستوران  است که در آن عکس‌هایی از منو، فضا، غذاها و نوشیدنی‌های این رستوران قرار دارد.

رستوران آرتا مهر را می‌توان یکی از رستوران‌های محبوب شهر null به شمار آورد. از دیگر رستوران‌های معروف در اطراف این رستوران، می‌توان به ، ، ،  اشاره کرد.

چطور به رستوران آرتا مهر برویم؟

اپلیکیشن مسیریاب نشان به شما کمک می‌کند راحت و بی‌دردسر بهترین مسیر را برای رسیدن به رستوران آرتا مهر انتخاب کنید و اوقات خوشی را در این رستوران بگذرانید. از طریق نقشه آنلاین نشان، اطلاعات دیگری هم می‌توانید به دست آورید. مثلاً راه‌های رسیدن به این مکان از طریق مترو یا اتوبوس، نظر کاربران در مورد کیفیت این رستوران و البته مکان‌ها و دسترسی‌های دیگری در اطراف این رستوران که با "قابلیت کنکاش نشان" قابل مشاهده است.

شما می‌توانید با استفاده از وسایل حمل‌ونقل عمومی به رستوران آرتا مهر بروید و دیگر نیاز نیست نگران جای پارک یا ترافیک آن محله باشید.

 

 

 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب