امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54227 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۵:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

شهردار منطقه یک اعلام کرد ؛

پروژه‌های شاخص شمال تهران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها سرعت می گیرد

خبرایران : پروژه های شاخص و اولویت دار شمال تهران با توجه به اثرگذاری آنها بر زیست عمومی شهر، با بهره گرفتن از کلیه امکانات در اختیار و ظرفیت های موجود با همکاری همه حوزه ها، در سال 1400 سرعت می گیرد.
پروژه‌های شاخص شمال تهران با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها سرعت می گیرد
به گزارش خبرایران به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه یک، سید حمید موسوی شهردار این منطقه در شورای معاونین و مدیران ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: روند اجرایی پروژه های شاخص در شمال تهران از قبیل ۳۵ متری شهید افتخاری و اتصال آن به بزرگراه امام علی (ع) جنوب، مرکز نوآوری و فناوری شهر هوشمند در موزه پروفسور حسابی، ۳۰ پروژه کوچک مقیاس در سطح محلات، احداث مسیرهای دوچرخه سواری و پیاده راه، طرح قدمگاه صالحیه، روشنایی بوستان جمشیدیه، ثبت جهانی خیابان ولیعصر (عج) و ... باید با دقت در اجرا و برنامه ریزی های لازم با سرعت مناسب به بهره برداری نزدیک شوند.
 
موسوی همچنین بر اجرای آرای کمیسیون ماده صد در منطقه یک تاکید نمود و گفت: هم سویی همه دستگاه های خدمات رسان در موضوع تخلفات ساختمانی و کمک در برخورد قانونی با سازندگان بناهای غیر مجاز، دفاع از حقوق عمومی و حفظ منافع شهروندان است.
 
او افزود: با اجرای آرای ماده صد در سطح محلات باید با متخلفان ساختمانی و سازندگان بناهای غیر مجاز برخورد قانونی شود تا به یاری خداوند در آینده مخاطرات و تهدیدات سلامت و ایمنی شهروندان و منافع عمومی به حداقل ممکن برسد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب