امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54103 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۳:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مجتبی افشار در گفتگو با خبرابران اعلام کرد؛

کاپشن دینگو نشان پویایی ، خلاقیت و تلاش جوانان ایران است/ دینگو توان رقابت با برندهای خارجی را دارد

خبرایران : شرکت تولیدی کاپشن دینگو ، از ذهن پویا و خلاق جوانان ایران قدرت گرفته و برای تامین نیازهای مردم عزیز کشورمان و تولید محصولاتی که توان رقابت با محصولات با کیفیت خارجی را دارا باشد, فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرده است.
کاپشن دینگو نشان پویایی ، خلاقیت  و تلاش جوانان ایران است/ دینگو توان رقابت با برندهای خارجی را دارد
مجتبی افشار مدیر عامل تولیدی کاپشن دینگو در گفتگو با خبرنگار خبر ایران اظهارداشت :  تولیدی کاپشن دینگو شرکتی پویا و مبتنی بر تلاش است که از ذهن پویا و خلاق جوانان ایران قدرت می‌گیرد.
وی تصریح کرد : این شرکت برای تامین نیازهای مردم عزیز کشورمان و تولید محصولاتي که توان رقابت با محصولات با کیفیت خارجی را دارا باشد و حفظ منافع ملی ، فعالیت خود را با یک تیم کوچک آغاز کرد است.
افشار خاطر نشان کرد : در ابتدای شروع به کار اول با اسم کاریز شروع کردیم و بعد به دینگو تغییر نام داده و در کل سال از بهار تا زمستان در چهار فصل سال فقط کاپشن تولید می کنیم.
وی ادامه داد:  متاسفانه با نوسانات قیمت ارز و دلار و همچنین تحریم ها بخش تولید ضربه خورد و ما نیز دچار ضرر و زیان شدیم. اما با تمام مشکلات در حال حاضر 15 نفر در تولیدی دینگ مشغول به کار هستند و کارهایی مثل برشکاری ، دوخت و سر پرستی ... فعالیت دارند. 
افشار تاکید کرد: هیچ حمایتی از هیچ ارگان و نهادی از ما تا به امروز نشده است . تا جایی که هیچ وامی نیز تاکنون از سازمان و بانکی نگرفته ایم و به جای آن مبلغ زیادی را تا کنون به ویژه در یک سال اخیر به خاطر نوسانات دلار ضرر کردیم.
وی افزود : امید وارم به یکباره قیمت دلار پایین نیاید چون همه تولید کننده های صنف پوشاک قطعا دچار ورشکستگی خواهند شد. به نظرم قیمت ها اگرثابت بمانند برای مصرف کننده و تولید کننده بسیار بهتر است. از طرفی به دلیل اینکه مدتی است جنس چینی وارد کشور نمی شود، شرایط تولید داخلی بسیار بهتر شده و امیدوارم این شرایط همچنان ادامه داشته باشد.
مدیر عامل کاپشن دینگو عنوان داشت : با پایان کرونا امیدوارم مشکلات صنوف مختلف تولیدی هم کم کم برطرف شده و رونق به کسب و کارها نیز مانند گذشته برگردد. در کنار آن تولید کنندگان هم با بالاتر بردن کیفیت تولیدات خود دربازار ورشکسته کنونی تلاش کنند تا به رونق برسند. 
وی ابرازداشت: کاپشن دینگو به همه شهرهای ایران ارسال می شود. تاجایی که ما در کیش و قشم هم مشتری داریم. مشتریان ما هم پخش کننده عمده محصولات ما هستند و هم تک فروشی ها که مستقیم با تولیدی تماس گرفته و سفارشات خودرا ثبت می کنند. ما هم شفارشها را از طریق باربری ها به همه شهرها ایران ارسال می کنیم. همچنین تجربه کار با چند کشور منطقه را نیز داریم.
 
افشار اضافه کرد : قیمت‌ اجناس ما با چیزی که به دست مشتریان  می رسد، بسیار اختلاف دارد ، تا جایی که ما با قیمت پایین می فروشیم و تا به دست مصرف کننده برسد گاها به سه برابر قیمت نیز می رسند، همان طور که گفتم ما تمام طول سال کاپشن مردانه تولید می کنیم و فصل فروشمان از اواسط شهریور شروع و مسلما خیلی در آن تایم سرمان شلوغ است و چیزی که عیان است اینکه در آن تایم تخفیف نداریم. بعضی از مشتری های که آشنا به چرخه تولید هستند از ماه خرداد شروع به خرید کرده و بهترین تخفیف ها را از ما دریافت می کنند. 
 
 
شرکت تولیدی کاپشن دینگو به مدیریت مجتبی افشار
 
ادرس : تهران خیابان شهید رجایی کوی 13 آبان خیابان امانی جنوبی کوچه بهمن یکم پلاک12
 
تلفن : 55005064-021
 
موبایل : 09383286418
 
 آدرس سایت:
 https://www.dingogarment.com/
 اینستاگرام:
 
 https://instagram.com/dingogarment?igshid=1czhs4la5u2ds
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب