امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54090 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

بابک باقری درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

اتکا به دنبال جایگزین کردن شرکت‌های رقیب ما است / باید غرفه‌هایمان را از سراسر شعبات فروشگاه اتکا جمع‌آوری کنیم/ سیستم بانکی و اتحادیه پوشاک از ما حمایتی نمی‌کنند/هیچ نهاد تعزیراتی به داد ما نرسید/ مسئولان برای حمایت از تولید ملی درد دل ما را بشنوند

خبرایران : مدیرشرکت تولیدی باقری گفت: اگر مسئولان قصد حمایت جدی از تولید ملی را دارند، به تولیدکنندگان کمک کنند و درد دل ما را بشنوند، زیرا با توجه به هزینه‌های بالای اجاره بها، اشتغال دچار رکود شده و سود حاصله راهی جیب رانت‌خواران می‌شود , سیستم بانکی و اتحادیه پوشاک هم که از ما حمایتی نمی‌کنند .
اتکا به دنبال جایگزین کردن شرکت‌های رقیب ما است / باید غرفه‌هایمان را از سراسر شعبات فروشگاه اتکا جمع‌آوری کنیم/ سیستم بانکی و اتحادیه پوشاک از ما حمایتی نمی‌کنند/هیچ نهاد تعزیراتی به داد ما نرسید/ مسئولان برای حمایت از تولید ملی درد دل ما را بشنوند

بابک باقری مدیر شرکت تولیدی پوشاک باقری درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : یکی از سه نماینده فعال شرکت ایران مرینوس در تهران هستم و تنها نماینده ای هستم که خط تولید  صنعتی کت و شلوار را در محل نمایندگی راه اندازی کرده ام.

باقری تصریح کرد: امسال به علت شیوع کرونا، از تعداد ۵۰ پرسنل به ۳ پرسنل رسیده‌ایم و مشتری بزرگی همچون فروشگاه اتکا (زیرنظر وزارت دفاع) را از دست داده‌ایم. سابقا محصولاتمان را دراین فروشگاه بزرگ عرضه می‌کردیم. از سال 1384 اولین قرارداد ما با این فروشگاه که یکی از بزرگترین مشتری‌های ما بوده، بسته شد و در هر شعبه آن مقادیر قابل توجهی از پوشاک ما به فروش می‌رفت.

وی افزود: با توجه به نامگذاری امسال به عنوان جهش تولید ملی، اما متأسفانه از حدود ۲ ماه پیش به ما اعلام شد که باید غرفه‌هایمان را از سراسر شعبات فروشگاه اتکا علی رغم اعلام رضایت کتبی اکثر فروشگاه های اتکا در شهرستانها جمع‌آوری کنیم. این مساله بسیار برای ما دردآور است ، اتکا بعد از 15 سال خدمت صادقانه، در سالی که کرونا کمر به نابودی چرخ تولید داخلی، بسته  علی رغم انتظار حمایتی که از این سازمان داشتیم، اعلام کرده که غرف ما در سراسر ایران جمع آوری بشوند.

مدیرشرکت تولیدی باقری ادامه داد : ولی متأسفانه اتکا به دنبال جایگزین کردن شرکت‌های رقیب ما است و در صورتی که حتی پیشنهاد دادیم حاضریم در کنار سایر شرکت‌ها با فروشگاه اتکا همکاری کنیم و در نتیجه مشتریان با تنوع بیشتری در انتخاب جنس روبرو شوند، اما متأسفانه با جواب منفی روبرو و با کمال تأسف، هم‌اکنون هیچ ارگانی حاضر به حمایت از ما نیست و با توجه به شرایط سخت اقتصادی و شیوع کرونا مجبور به تعدیل نیروهایمان هستیم.

وی ابرازداشت : سال‌های اخیر توسط رهبر عزیزمان بنام های حمایت از تولید داخلی نامگذاری شده ولی به پای عمل که می‌رسیم، با مدیریت های ضعیف متأسفانه با برخوردهای دوگانه روبرو می‌شویم؛ نه سیستم بانکی و نه حتی اتحادیه پوشاک از ما حمایتی نمی‌کنند و پس از آن بزرگترین ضربه را از کرونا خوردیم و متأسفانه مجبورشدیم محصولاتمان را از فروشگاه اتکا جمع کرده و داخل انبار نگهداری کنیم.

باقری عنوان داشت : دلخوری دیگر ما از فروشگاه اتکا اختصاص سود بسیار پایین به ماست، آن هم در صورتی که بیشترین سختی و زحمت برای تأمین پوشاک برای ارگان‌های مهم کشوری برعهده ماست، تا جایی که تا ۳ سال پیش که به صورت تعاونی ۱۰ تا ۱۲ درصد از سود فروش را می‌گرفتند، به عنوان مثال از فروش یک میلیون تومانی کت و شلوار، در حدود ۳۰۰ هزار تومان فروشگاه اتکا برمی‌دارد .

وی ادامه داد: هم‌اکنون در حدود ۳۰ درصد فروش را برمی‌دارند و در مقابل هیچ نهاد تعزیراتی به داد ما نرسیده است و شاید تنها ۵ درصد از فروش محصول سود به ما تعلق گیرد، آنهم با وجود سختی‌های بسیاری که به گردن ماست از جمله: «فروشندگی»، «دکور زدن»، «تأمین کالا»، «دزد بری احتمالی»، «هزینه‌های باربری»، «تولید از صفر تا صد کالا» که آن ۵ درصد سود متعلقه هم تا پایان سال در دست اتکا باقی می‌ماند و بصورت ۱۰ قسط مبلغ را به ما برمی‌گردانند.

این مدیر جوان صنعت پوشاک ابرازداشت: مسئله دیگر این است که اگر کالا به قیمت یک میلیون تومان و ۱۰ قسطه، با ماهی یک درصد سود قسطی بودن با قیمت نهایی ۱ میلیون و 100 هزار تومان فروخته شود، ۳۰ درصد آن متعلق به اتکا بود که جدیدا اعلام شد، آن ۱۰ درصد از «فروش اقساطی» هم به ما تعلق دارد که در مجموع سود ۴۰ درصدی نصیب اتکا می‌شود! با توجه به موارد مذکور، طی ۲، ۳ سال اخیر جز ضرر چیزی عاید ما نشده و در مقابل با وجود تمام سختی‌های پیش‌رو، اعلام به جمع‌آوری محصولات از مجموعه شده و فروش شب عید ما را قطع کردند.البته جناب دکتر اعلمی (مدیر عامل شرکت فروشگاههای اتکا) همواره در طول این سال‌ها از ما حمایت کردند و در حال حاضر نیز نظر ایشان در مورد ادامه همکاری مثبت میباشد، که از این طریق از ایشان بدلیل حمایت‌هایی که در طول این سال‌ها از تولیدی ما کرده اند تقدیر و تشکر مینمایم, ولی متاسفانه بعضی از مدیران زیر مجموعه ایشان بدلیل عدم شناخت از ما، نظر به جمع آوری مان داده اند!!!!

وی افزود : شعب ما در شهرهای تهران، شیراز، خرم‌آباد، ایلام، رشت، ساری، همدان، کرمان واقع شده که موجب اشتغالزایی برای جوانان کشورمان شده است، ولی متأسفانه با چنین برخورد روبرو شدیم که هیچکس پاسخگوی ما نیست. اگر مسئولان قصد حمایت جدی از تولید ملی را دارند، به تولیدکنندگان کمک کنند و درد دل ما را بشنوند، زیرا با توجه به هزینه‌های بالای اجاره بها، اشتغال دچار رکود می‌شود. همچنین مشکلات دیگری از جمله اعمال جرایم برای دیرکرد مالیات و تأخیر بیمه تأمین اجتماعی گریبانگیر ماست.

باقری خاطر نشان کرد : چرا باید تولید کننده داخلی که اشتغالزایی می‌کند، باید مالیات سنگین پرداخت کند!؟ چرا باید سود های هنگفت بانکی پرداخت نماید!؟ و قتی کالایی باکیفیت داخل کشور تولید می‌شود، چرا هیچ حمایتی از هیچ ارگانی از ما نمی‌شود!؟  تنها آب باریکه فروشگاههای اتکا هم از ما دارد دریغ می شود. در مقایسه با کشورهای اروپایی که با سود یک درصد بانکی کار می‌کنند، دچار تورم سرسام‌آور می‌شویم که ربطی به تحریم‌های اعمال شده از سوی آمریکا ندارد و تنها از طریق مدیریت قوی حل خواهد شد و نیاز به حمایت بیشتری از سوی مدیران در بخش های مختلف داریم تا بتوانیم به حیات و ادامه تولید و اشتغالزایی بپردازیم.

وی در پایان سخنان خود گفت : بنده همین جا از حاج ناصر محزون که فروشگاه مجتمع بین الحرمین  شیراز رو با درصد سود منطقی و بخاطر حمایت از تولیدی و کارگران ما در اختیار ما گذاشته که مستقیم کالاها به مشتریان عرضه بشه تقدیر و تشکر  کرده و اعلام  می کنم تولیدی باقری از تمامی فروشندگان و صاحبان فروشگاه های پوشاک، در سطح ایران، دعوت به همکاری می‌نماید و نماینده فعال فروش محصولات می پذیرد.
 
 
تولید و پخش باقری (نمایندگی کارخانجات ایران مرینوس)
مدیریت: بابک باقری

تولید و پخش انواع کت شلوار و پیراهن مردانه به صورت کلی و جزئی -عضو رسمی سامانه خدمات و تدارکات دولت -آماده اخذ قرارداد با کلیه سازمان ها و کارخانجات دولتی و غیردولتی -آماده تهیه و تحویل البسه پرسنلی و سازمانی به کلیه ارگانها- انواع خدمات دوخت و دوز اجرتی بصورت کلی و جزئی به مشتریان و فروشگاه های معتبر البسه

 تلفن تماس :

09391211899

09121211899

02166410798

 

آدرس؛ نرسیده به میدان حر روبروی ۱۲ فروردین پلاک۵۲۶

آدرس اینستاگرام ؛

https://instagram.com/tolidi.bagheri?igshid=nvbz58fw52s3

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب