امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54084 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۶:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل اندرو اعلام کرد؛

پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد

خبرایران : معاون وزیر صمت و رییس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در مراسم رونمایی پلتفرم جامع خدمات خورویی گفت: ارایه خدمات بهتر با استفاده از فناوری اطلاعات و نوآوری شرکت های دانش‌بنیان می‌تواند توانمندی شرکت های خودروساز و بیمه‌گر را در ارائه خدمات به مردم افزایش دهد.
پلتفرم جامع خدمات خودرویی، رضایت مشتری را در پی دارد
به گزارش خبرایران از ایکوپرس- محسن صالحی‌نیا اظهارداشت : نرم‌افزار «بسپُر» می‌تواند موجب سهولت، کاهش هزینه، افزایش شفافیت و افزایش رضایت‌مندی مشتریان و افزایش سرعت و دسترسی بهتر به خدمات خودرویی شود. 
وی با اشاره به محدودیت‌های بین‌المللی و شرایط سخت کرونایی گفت: با تمام شرایط، اتفاق‌های خوبی در صنعت خودرو رقم خورد و توانستیم سال جهش تولید را با تولید قریب به یک میلیون دستگاه خودرو به پایان برسانیم.
معاون وزیر صمت افزود: صنعت خودرو کشور با تعهد، مدیریت مطلوب و استفاده از ظرفیت‌های داخلی در حوزه تولید پیشرو بوده که شاهد آن، افزایش مناسب میزان تولید و عرضه خودرو به بازار است.
معاون وزیر صمت، خودروسازی را از محورهای مهم توسعه در صنایع بزرگ خواند و گفت: طراحی و تولید محصولات جدید با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، افزایش میزان ساخت داخل برای کاهش وابستگی و ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، ارتقای استانداردها و تولید موتورهای کم‌مصرف سرفصل‌هایی است که با تعامل مراکز دانش‌بنیان کشور کماکان باید در کانون فعالیت‌های خودروسازان باشد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب