امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54012 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اعلام برنده چهارمین مرحله قرعه کشی هفتگی جشنواره «رفاه ملی» بانک ملی ایران

خبرایران : برنده چهارمین مرحله قرعه کشی هفتگی جشنواره «رفاه ملی» بانک ملی ایران با جایزه ویژه خودرو برلیانس مشخص شد.
اعلام برنده چهارمین مرحله قرعه کشی هفتگی جشنواره «رفاه ملی» بانک ملی ایران
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، امروز چهار شنبه ۲۰ اسفند ماه مصادف با شب مبعث حضرت رسول اکرم (ص) با حضور نمایندگانی از بانک ملی ایران، شرکت پرداخت الکترونیک سداد، قوه قضائیه، فروشگاه رفاه و جمعی از خریداران ، چهارمین مرحله از قرعه کشی هفتگی جشنواره «رفاه ملی برگزار و  فاطمه نیکدل از خراسان رضوی  با شماره کارت     ۷۷۳۱۳۸۹۴ ****۶۰۳۷با یکبار تراکنش برنده خوش شانس این مرحله از جشنواره شد.

گفتنی است در این مراسم جایزه    سیاوش عزت نقلی  از استان خراسان شمالی ، برنده خوش شانس هفته گذشته این جشنواره ، اهدا شد.

 جشنواره رفاه ملی در پی تفاهم فی مابین بانک ملی ایران و فروشگاه های زنجیره ای رفاه از ۱۲ بهمن ماه همزمان با دهه مبارکه فجر در سراسر کشور آغاز و تا پایان 12 فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

در قرعه کشی این مرحله تمامی خریدارانی که از 14 تا 20  اسفند ماه سال جاری با کارت های نقدی و بن کارت بانک ملی ایران از فروشگاه های رفاه خرید کردند، شرکت داده شدند.

گفتنی است هموطنان می توانند برای شرکت در دور جدید قرعه کشی این جشنواره و بهره مندی از جوایز آن از تاریخ 21 اسفند ماه نسبت به خرید کالا با کارت های نقدی و بن کارت بانک ملی ایران از فروشگاه های زنجیره ای رفاه  اقدام کنند تا با برنده شدن از جوایز آن بهره مند شوند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب