امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5398 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حمایت رایتل در برج میلاد تهران برگزار شد؛

پتانسیل بالای کشور برای تبدیل به قطب گردشگری منطقه

چهارمين همايش بين المللي بازاريابي اينترنتي، اقتصاد و گردشگري شهري، در سالن همايش هاي بين المللي برج ميلاد تهران و با حمایت رایتل برگزار شد.
پتانسیل بالای کشور برای تبدیل به قطب گردشگری منطقه

 به گزارش خبرایران به نقل از  روابط عمومی رایتل، در اين همايش پنج تن از اساتيد بين المللي بازاريابي اينترنتي تازه ترين اطلاعات، تكنيك ها و دستاوردهاي اين حوزه را با مخاطبان در ميان گذاشتند.
براساس اعلام رایتل در این همایش تازه ترين راهكارهاي مربوط به برندسازي و افزايش فروش و توسعه بازار با حضور مخاطبينی چون بازرگانان، صاحبان برند و كسب و كار، مديران شركت ها و سازمان هاي مرتبط با گردشگري و اقتصاد بررسي شد.
عمده ترین دلایل برگزاری این همایش شناسايي پتانسيل هاي موجود در فضاي كسب و كار اينترنتي در اقتصاد شهري، نقش برندسازي در توسعه اقتصادي شهرهاي نوظهور، نقش فناوري اطلاعات در توسعه گردشگري، بهره گيري از قدرت نفوذ شبكه هاي اجتماعي و بازاريابي آنلاين در جذب و توسعه توريسم در صنعت گردشگري، بازاريابي اينترنتي و تاثير آن در ترغيب سرمايه گذاري بين المللي اين حوزه، و روش هاي راه اندازي كسب و كارهاي آنلاين در جهت توسعه كارآفريني بود که به درستی برای شرکت کنندگان در همایش محقق شد.
گفتنی است در این همایش علاوه بر سلطانی فر معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و گیل آبادی رییس مرکز ارتباطات راهبردی و امور بین الملل شهرداری تهران اساتيدي همچون كسپر زيمنسكي (Kaspar Szymanski)، مدير وب اسپم تيم گوگل از سال 2006 تا 2013 ، الن اورو (Alain Heureux)، رييس انجمن تجاري بازاريابي تعاملي و ديجيتالي IAB اروپا، خوزه ال تروچادو (Jose L.Truchdo)، مدير ارشد ماركتينگ Expedia بزرگترين سايت بوكينگ هتل و بليت در دنيا، بس ون دن بلد (Bas Van Den Beld)، مشاور ماركتينگ KLM و برنده سرچ بلاگ اروپا در سال 2011، كريستين. ام . هاجسون (Kristian m. Hauksson) مرد سال وب اروپا در سال 2014 وحميد سپيد نام، پرزيدنت SEMPO درايران و رييس هيات مديره شركت كاسپيد حضور داشتند.
این همایش 12 ساعته از ساعت 8 صبح تا 8 شب در برج میلاد تهران و با استقبال و حضور 1600 شرکت کننده برگزار شد و ابعاد تبدیل ایران به قطب گردشگری بررسی شد.
در این مراسم به ابعاد وسیع گردشگری در کشور، راههای جلب توریست و مبارزه با تبلیغات ناصحیح در خصوص کشور مورد ارزیابی قرار گرفت.
گفتني است اين همايش در شهر كرج توسط شركت سادنا (25مرداد) و در مشهد توسط مدير برتر (26 مرداد) برگزار گردیده است. همچنین در اصفهان توسط گروه لرن بیزنس (27 مرداد)،در شیراز توسط گروه تبلیغات پارسی(28 مرداد) و همچنين در بندر عباس توسط شركت آذرک هولدینگ(29 مرداد) برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب