امروز: چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53911 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سپیده علی آبادی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

چادراتومات سرا برای طبیعت دوستان اهل سفر ، آفرود و خانواده ها مناسب است/ برای هرسلیقه ای چادر مسافرتی تولید و طراحی شده است

خبرایران : مدیرفروش چادر مسافرتی اتوماتیک سرا گفت : چادر مسافرتی اتوماتیک سرا ، با طرح جدید و در رنگ بندی های متنوع و مناسب هر سلیقه طراحی و تولید شده است.
چادراتومات سرا برای طبیعت دوستان اهل سفر ، آفرود و خانواده ها مناسب است/ برای هرسلیقه ای چادر مسافرتی تولید و طراحی شده است

سپیده علی آبادی مدیرفروش  چادر مسافرتی اتوماتیک سرا درگفتگو با خبرایران اظهارداشت : چادر مسافرتی اتوماتیک سرا ، با طرح جدید و در رنگ بندی های متنوع و مناسب هر سلیقه طراحی و تولید شده وبا ویژگی اتومات بودن این محصول  ، باز و بست کردن چادر در زمان کمتر از دو دقیقه انجام شده و با حجم کم بسته بندی و جمع  می شود .

علی آبادی تصریح کرد : چادر سرا شامل ، پارچه ضد آب با سازه ای کاملا مقاوم در برابر باد و باران ، با ۶ ستون تاشو  و  یک درب و دو پنجره با توری ضد حشره و هواکش سقفی جهت چرخش بهتر هوا در چادر ، لذت کمپ در طبیعت را فراهم می سازد.

وی افزود : پوشش دوم قابل سفارش سرا، در سایز چادر و بلند با طرحی زیبا ، ضد آب و بسیار زیبا، برای شب های سرد و بارندگی شدید پیش بینی شده و این مجموعه در کنار چادر مسافرتی، کیسه خواب ۳ حالته و زیر انداز ضد آب برای چادر ارائه داده است.

علی آبادی درخصوص مزایای شاخص چادر اتومات سرا هم تاکید کرد: این چادر ها همانند چترهای بارانی باز می شوند، یعنی بازو ها و ستون ها به پارچه متصل بوده و با باز کردن آن ها، چادر به راحتی سرپا می شود. برای سفر های خانوادگی بسیار مناسب بوده و در کمتر از 1 دقیقه قابل نصب یا جمع آوری می باشد که مهم ترین ویژگی این محصول می باشد.

وی ادامه داد: دراین چادر ، موضوع تهویه هوا به خوبی در طراحی مد نظر گرفته شده است . علاوه بر تعبیه درب و دو پنجره داراری توری ضد حشره(مانند سایر چادر ها) ، هواکشی جهت تهویه هوای محبوس شده بالای چادر، در سقف ، با توری ضد حشره ، دیده شده . این امر در فصول گرم سال و همچنین در مناطق معتدل  و گرم ، ایجاد احساس آرامش بیشتر به فرد در موقع استراحت میدهد.

علی آبادی ابرازداشت : اینکه چادر سرا ، با در نظر گرفتن پوشش دوم ، و ایجاد لایه عایق (هوای محبوس بین دو لایه )، از اتلاف حرارت جلوگیری کرده ، و محیطی مناسب برای استراحت در هوای سرد را به ارمغان می آورد.

وی ادامه داد : ضمن اینکه کیف تعبیه شده در داخل چادر ، جهت قرار دادن وسایل ضروری مانند تلفن همراه ، کیف پول ، چراغ قوه و ...، موردی بسیار پرکاربرد می باشد. ساک حمل و نقل  ،  همراه چادر ارائه شده و تنوع در رنگ ، مطابق  هر سلیقه ای انجام می شود. 

 علی آبادی درمورد جنس چادر مسافرتی اتومات سرا عنوان داشت :  جنس پارچه بکار رفته از پلی استر بوده که باعث شده تا 2000 میلی لیتر مقاومت در برابر آب داشته باشد، در صورتی که چادر اتوماتیک خریداری شده دو پوش باشد مقاومت آن در برابر آب چند برابر بیشتر می شود. همچنین پشه بند آن از ورود حشرات موزی جلوگیری می کند.

وی ادامه داد : پایه ها و سازه اتوماتیک در چادر سرا به دلیل نیاز به انعطاف و باز بسته شدن، از کامپوزیت ساخته می شوند که بسیار با کیفیت هستند، پایه ها تماما با رابط و با اتصالات از جنس پلی آمید بهم مرتبط می شوند.

علی آبادی درخصوص روش نصب چادر مسافرتی اتوماتیک سرا توضیح داد: یکی از مهمترین تفاوت های که این محصولات با سایر انواع چادر مسافرتی همچون چادر فنری، و عصایی دارند نوع سازه آنها است. سازه این محصولات کاملا اتوماتیک می باشد و سازوکاری شبیه چتر دارد. در واقع سازه آن دارای 6 ستون است که در قسمت بالا به یک محوری متصل می گردند . روی این محور یک حلقه تعبیه گشته ، که قابلیت حرکت کردن به سمت بالا و پایین را دارد و از طریق آن می توان به راحتی چادر را باز و بسته نمود.

وی افزود : برای نصب چادرمسافرتی اتوماتیک فقط کافی است که محصول را از کیف مخصوصش خارج کنید و ستون های آن را باز نمایید حال چتر را به حالت ایستاده و عمودی بر روی سطح زمین قرار دهید . حال داخل چادر نیم باز ، بایستید . داخل چادر ، از سقف ، یک رشته طناب آویزان است.  این طناب را طی سه مرحله بکشید. (مرحله اول : قرار گرفتن پایه ها در یک راستا.   مرحله دوم: قرار گرفتن حلقه روی محور پایین با حلقه بالا   .مرحله سوم : کشش محکم تر تا حلقه ها در هم چفت شوند )

علی آبادی ادامه داد : در صورت نیاز می توانید از پوشش کوتاه قرار داده شده در کیف حمل چادر ، برای بستن هواکش سقف استفاده و در هنگام سرما و بارندگی بسیار شدید استفاده از پوشش دوم بسیار مناسب است.

وی در پایان سخنان خود در مورد بستن چادر مسافرتی اتوماتیک سراهم گفت : جمع کردن چادر مسافرتی نیزهمانند چتر بسیار راحت می باشد . حلقه محور بالایی را به سمت پایین فشار دهید  با این کار همه ستون ها به هم نزدیک می گردند. که این ستون ها در دو قسمت قابل خم شدن هستند با جمع کردن ستون های آن چادر به راحتی جمع آوری می گردد.

 

چادر مسافرتی اتوماتیک سرا :
طرح جدید و در رنگ بندی های متنوع و مناسب
 
شماره تماس : 09120659503 / 09911659503
 
آدرس اینستاگرام :
 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب