امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53882 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۴:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد؛

عملکرد انجمن لوازم خانگی مثبت است

خبرایران : معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در جریان بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی گفت: برگزاری این نمایشگاه یک اقدام مثبت و گامی بزرگ است.
عملکرد انجمن لوازم خانگی مثبت است
به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی، سورنا ستاری گفت: وقتی ما خط تولید هر کالای را مستقیم از خارج وارد می‌کنیم و نیازهای خود را از آن طریق تامین می کنیم قطعا اسم این کار صنعت نیست، بلکه ساخت کارخانه است.

معاون علمی و فناوری ستاری در حاشیه بازدید از نمایشگاه لوازم خانگی درباره برگزاری این نمایشگاه گفت: برگزاری این نمایشگاه یک اقدام مثبت و گام بزرگی است و عملکرد انجمن لوازم خانگی در برگزاری این نمایشگاه بسیار عالی است.

ستاری درباره همکاری شرکت‌های دانش بنیان با صنایع تولیدکننده لوازم خانگی و صنایع بزرگ در ایران گفت: هر جا که ما صنعت داشته باشیم قطعا شرکت‌ها راه بازی برای همکاری با شرکت‌های دانش بنیان دارند.

ستاری افزود: ما امروز صنعت نداریم بلکه کارخانه‌های بزرگ داریم تعریف صنعت یعنی جایی که در آن طراحی ماشین سازی طبق دانش انجام می‌‍شود وقتی ما خط تولید هر کالای را مستقیم از خارج وارد می‌کنیم و نیازهای خود را از آن طریق تامین می‌کنیم قطعا اسم این کار صنعت نیست بلکه ساخت کارخانه است.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب