امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53815 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مذاکرات یک شرکت فرانسوی با انجمن لوازم خانگی در حاشیه نمایشگاه بیست و یکم

خبرایران : در نشستی که میان یک شرکت حقوقی فرانسوی و انجمن لوازم خانگی ایران برگزار شد، در مورد ورود تکنولوژی های جدید لوازم خانگی به ایران بحث و تبادل نظر شد.
مذاکرات یک شرکت فرانسوی با انجمن لوازم خانگی در حاشیه نمایشگاه بیست و یکم

به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، یک شرکت حقوقی فرانسوی در حاشیه بازدید از نمایشگاه با عباس هاشمی، دبیرکل انجمن لوازم خانگی دیدار کرد.
در این دیدار شرکت «فردوسی لیگال» از کشور فرانسه در مورد توسعه روابط با ایران به بحث و تبادل نظر با انجمن لوازم خانگی ایران پرداخت.
دبیرکل انجمن لوازم خانگی ایران در مورد این نشست گفت: این شرکت حقوقی فرانسوی با توجه به زمینه همکاری ای که در صنعت لوازم خانگی بین ایران و ایتالیاست به دنبال توسعه روابط تجاری در شرایط تحریم هستند.
عباس هاشمی با بیان اینکه برندهای زیادی چه ایتالیایی و چه فرانسوی در ایران بودند و هنوز هم کمابیش هستند، گفت: با توجه به جمعیت ۸۵ میلیونی و موقعیت جغرافیایی ویژه ایران، ادامه بحث ها در جلسات آینده میان این هیات و انجمن لوازم خانگی ایران برگزار خواهد شد زیرا تولیدکنندگان لوازم خانگی ایرانی آمادگی جوینت ونچر، تولیدات آندرلایننس و همکاری اقتصادی و صنعتی را دارند و امیدواریم مذاکرات با این شرکت حقوقی فرانسوی منتج به نتیجه شود.
دبیرکل انجمن لوازم خانگی ایران گفت: یک سری قطعات لوازم خانگی مثل کمپرسور و.. را می توانیم از ایتالیا وارد کنیم چون سابقه همکاری داریم وقیمت های این قطعات در اتحادیه اروپا و ایتالیا نسبت به بقیه کشورها متعادل تر است. همچنین در حوزه لوازم خانگی، ایتالیا جایگاه خاصی در تیراژ تولید و تکنولوژی خطوط تولید دارد.
هاشمی در پایان گفت: به دنبال این هستیم که واردات یک سری قطعاتی که در داخل ساخته نمی شود و یک سری تولیدات تحت لیسانس با برندهای خوب و ورود تکنولوژی های جدید لوازم خانگی، قالب های جدید خطوط تولید و.. با این مذاکرات انجام شود.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب