امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53810 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۴:۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در شب ولادت حضرت علی (ع) رقم خورد؛

انتخاب دومین برنده خوش‌شانس خودروی برلیانس جشنواره «رفاه ملی»

خبرایران : با برگزاری مراسم قرعه‌کشی، خانم مرجان شاطرپور به عنوان دومین برنده خودروی برلیانس جشنواره «رفاه ملی»، انتخاب شد.
انتخاب دومین برنده خوش‌شانس خودروی برلیانس جشنواره «رفاه ملی»

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، در شب ولادت حضرت علی (ع) مراسم قرعه‌کشی دومین خودروی برلیانس جشنواره «رفاه ملی» ساعت 18:30 امروز پنجشنبه 7 اسفندماه در محل فروشگاه رویال رفاه و با حضور نمایندگان بانک ملی ایران، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و شرکت پرداخت الکترونیک سداد برگزار شد.
در این مراسم که به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرام فروشگاه رفاه و صفحه اینستاگرام شرکت سداد پخش شد، خانم مرجان شاطرپور به‌عنوان برنده خوش‌شانس دومین خودروی برلیانس انتخاب و معرفی شد. 
این قرعه‌‌کشی از بین بیش از 200 هزار نفری که از 28 بهمن‌ماه تا پایان روز 6 اسفندماه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه خرید کرده و با کارت‌های بانک ملی و از پوزهای (کارت‌خوان) شرکت سداد مبلغ خرید خود را پرداخت کرده بودند، برگزار شد.

در هفته گذشته «محمود بوالحسنی» از استان لرستان به عنوان برنده خوش‌شانس نخستین خودروی برلیانس جشنواره «رفاه ملی» انتخاب شده بود که ظهر امروز، طی مراسمی خودروی خود را تحویل گرفت.

طبق تفاهم‌نامه بانک ملی ایران، فروشگاه زنجیره‌ای رفاه و شرکت پرداخت الکترونیک سداد، جشنواره «رفاه ملی» از تاریخ 12 بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا 12 فرودین‌ماه سال 1400 ادامه خواهد داشت.
در این جشنواره، هر هفته یک خودروی برلیسانس به قید قرعه به کسانیکه از فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در سراسر کشور خرید کرده و با کارت‌های بانک ملی از دستگاه‌های پوز (کارت‌خوان) سداد هزینه خرید خود را پرداخت کنند، هدیه می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب