امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53776 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۲۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

امضای تفاهمنامه همکاری بین اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان عراق و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

خبرایران : در دومین روز برگزاری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، تفاهمنامه همکاری میان اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان عراق و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران امضا شد.
امضای تفاهمنامه همکاری بین اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان عراق و انجمن صنایع لوازم خانگی ایران

به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی، در نشستی که با حضور آقای عبدالرحمن، رئیس اتحادیه صادرکنندگان و واردکنندگان عراق و عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران برگزار شد، تفاهمنامه همکاری برای توسعه روابط تجاری در حوزه لوازم خانگی میان ایران و عراق به امضا رسید.

رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان عراق در این نشست در مورد صنعت لوازم خانگی ایران گفت: لوازم خانگی ایران کیفیتی خوب دارد و ما علاقه مندیم همکاری های تجاری میان دو کشور در حوزه لوازم خانگی افزایش یابد.

آقای عبدالرحمن در این نشست تاکید کرد: پیش از این همکاری های ایران و عراق در حوزه لوازم خانگی مسبوق به سابقه است و با امضای تفاهمنامه جدید با انجمن صنایع لوازم خانگی برآنیم تا این همکاری ها توسعه یابد. پیش از این نیز قطعات لوازم خانگی ایرانی به عراق صادر می شده و این واردات به کشور عراق به دلیل کیفیت خوب قطعات لوازم خانگی ایرانی بوده است.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ایران نیز در ادامه نشست گقت: امضای این تفاهمانمه برای توسعه روابط تجاری و رونق صادرات و برنامه ریزی برای توسعه روابط است.

به گزارش خبرایران، 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب