امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53759 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید هیات بلندپایه کشور قزاقستان از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

خبرایران : هیاتی از کشور قزاقستان روز چهارشنبه (۲۶ آبان ۱۴۰۰) از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی بازدید کرد.
بازدید هیات بلندپایه کشور قزاقستان از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی

به گزارش خبرایران، معاون سفیر قزاقستان بعد از بازدید از بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی با عباس هاشمی، دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی دیدار کرد.

در این دیدار کاردار سفارت قزاقستان در گفتگو با دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی گفت: پیش از این روابط تجاری قزاقستان و ایران محدود به واردات گندم و فلزات بوده و در حال حاضر درصددیم در حوزه لوازم خانگی نیز همکاری های بیشتری داشته باشیم. هاشمی نیز در گفتگو با معاون سفیر قزاقستان بازار ۱۸ میلیونی قزاقستان را فرصت خوبی برای توسعه بازارهای صادراتی لوازم خانگی ایران قلمداد کرد و گفت: ایران در ۳ کشور خط مونتاژ لوازم خانگی دارد و ما می توانیم خط مونتاژ جدیدی را در قزاقستان راه اندازی کنیم؛ کما اینکه در ۳ کشور همسایه مشابه این کار انجام شده است.

دبیرکل انجمن صنایع لوازم خانگی ادامه داد: قطعات لوازم خانگی می تواند به صورت سی کی دی به قزاقستان صادر و در این کشور با یک پارتنر قزاق محصول نهایی تولید شود.

هاشمی با تاکید بر توسعه همکاری با کشور قزاقستان گفت: قطعات ایرانی می تواند به کشور قزاقستان صادر و در این کشور با برندهای جدید تولید محصول نهایی انجام شود. در قزاقستان نیز می تواند محصول نهایی صادرات مجدد شود و همچنین بازار داخلی قزاقستان را تامین کند.

هاشمی در پایان خبر از همکاری های بیشتر ایران و قزاقستان در حوزه لوازم خانگی داد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب