امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53742 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

خبرایران : سی و هفتمین سریال شبکه نمایش خانگی تحت عنوان می خواهم زنده بمانم از این هفته پخش خواهد شد. شما می توانید در این متن به لینک دانلود قسمت اول سریال جدید می خواهم زنده بمانم ۱۳۹۹ به کارگردانی شهرام شاه حسینی دسترسی داشته باشید.
دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

به گزارش خبرایران بنابراعلام کول دانلود، سریال جدیدی که قرار است در این ماه پخش شود، می خواهم زنده بمانم نام دارد. این اثر که از عجیب ترین آثار شبکه نمایش خانگی است که در سکوت کامل خبری ساخته شده و به یک باره خبر پخش آن از هفته نخست اسفند اعلام شده است.

شناسنامه می خواهم زنده بمانم

در سریال می خواهم زنده بمانم آناهیتا درگاهی، پدرام شریفی، حامد بهداد، سحر دولتشاهی، علی شادمان، مهران احمدی در حالی به ایفای نقش پرداخته اند که در خلاصه داستان آن آمده است که: قصه ‌ای در دل اتفاقات پر شمار دهه ۶۰ …

تهیه کنندگی این اثر با محمد شایسته و همچنین کارگردانی بر عهده شهرام شاه حسینی می باشد. سریال می خواهم زنده بمانم که در آغاز مرداب نام داشت محصول ۱۳۹۹ می باشد که طی روزهای آینده در سایت کول دانلود پخش خواهد شد.

می خواهم زنده بمانم در صورت پخش در این هفته، پس از سریال های سیاوش و خوب بد جلف؛ سی و هفتمین سریال تاریخ شبکه نمایش خانگی خواهد بود. چرا که سریال گیسو (فصل دوم عاشقانه) نیز قرار است که در هفته آینده پخش شود. باید دید که کدام یک از این دو سریال از دیگری سبقت گرفته و عنوان سریال ۳۷ را از آن خود خواهد کرد.

ابهام زدایی

این سریال محصول سال ۱۳۹۹ می باشد و نباید با فیلم سینمایی می‌خواهم زنده بمانم به کارگردانی ایرج قادری و نویسندگی رسول صدرعاملی، ساخته سال ۱۳۷۳ اشتباه گرفته شود. سینمایی می‌ خواهم زنده بمانم اولین فیلم ایرج قادری پس از ده سال ممنوعیت فعالیت در سینمای ایران است. این فیلم یک‌سال پس از ساخت به اکران عمومی درآمد و در آن سال پرفروش‌ترین فیلم سال لقب گرفت.

ترانه های می خواهم زنده بمانم

همچنین اعلام شده است که همایون شجریان نیز به عنوان خواننده سریال «می خواهم زنده بمانم» انتخاب شده است که بنابراین تیتراژ سریال با این خواننده صاحب سبک و محبوب کشور است.

طریقه دانلود قانونی سریال

شما می توانید از لینکی که در ادامه از وبسایت کول دانلود درج شده نسبت به دانلود این سریال جذاب و تماشایی اقدام کنید. همچنین در این سایت انبوهی از فیلم و سریال های ایرانی و خارجی روز درج شده است.

جهت دانلود سریال می خواهم زنده بمانم بر روی لینک زیر کلیک کنید:

دانلود سریال می خواهم زنده بمانم

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب