امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53714 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علیرضا رستمی درگفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

پارسه کارتی بانکی درشبکه شتاب بانکی کشور است / با شرکت های بیمه همکاری خوبی داریم/ باز پرداخت مشتریان و سازمان ها از طرف شرکت های بیمه تضمین شده است

خبرایران : مدیرعامل آرمان توسعه الکترونیک پارسه گفت: کاراعتباری پارسه کارتی بانکی درشبکه شتاب و به دلیل تحری مها فعلا مختص داخل کشور است..
پارسه کارتی بانکی درشبکه شتاب بانکی کشور است / با شرکت های بیمه همکاری خوبی داریم/ باز پرداخت مشتریان و سازمان ها از طرف شرکت های بیمه تضمین شده است

علیرضا رستمی مدیرعامل  آرمان توسعه الکترونیک پارسه در گفتگو با خبرنگارخبرایران اظهارداشت:محصولی که ما تولید کردیم و عامه مردم هم از خدمات آن استفاده می کنند کارت اعتباری پارسه است.

وی تصریح کرد : کاراعتباری پارسه کارتی بانکی درشبکه شتاب است . این کارت مختص داخل کشور بوده و به دلیل تحریم ها و مشکلاتی که امروز کشور ما با ان درگیر است درکشورهای برای استفاده ازآن تعرفی نشده است. چون بانکی است و در شبکه شتاب قرار دارد و محدودیت های ایران وتحریم ها باعث کارآیی این کارت  در سایر کشورها شده است.

رستمی افزود : متاسفانه چتد سالی است که این امکان فراهم نیست . درحالی که زیر ساخت آن فراهم است و می توانیم به شکل بین المللی آن را ارائه دهیم. اما متاسفانه فعلا امکان بین اللملی آن در قالب بین المللی نیست و درکنارآن کارت هایی با قابلیت ارزی و دلاری را  راحتر می توان انجام داد . ما در چند بانک بین الملی انجام دادیم وپوشش مالی و خدمات پرداخت کشورهای هدف انجام دادیم بنابه دلیل تحریم ها و منابع انسانی و محدودیت های توسعه ای شرکت در کشورهای خارجی وجود دارد.

وی در خصوص  مزایای کارت اعتباری پارسه  هم ابرازداشت :

1 - ایجاد تسهیلات خرید اقساطی بدون نیاز به معرفی ضامن، ارائه چک، افتتاح حساب یا هر گونه وثیقه برای سازمان ها و مراکز دولتی.

2 - بدون سود وبهره بودن تسهیلات تخصیصی

 3 - ارائه قیمت مشابه با خرید نقدی در بیش از 60 درصد فروشگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد.

4 -  انتخاب تعداد اقساط با توجه به سقف تعیین شده برای تمامی فروشگاه ها یا مراکزعرضه.

5 - شروع پرداخت اولین قسط در حدود یکماه پس از انجام خرید.

6 - بازگشت اعتبار کارت، به میزان قسط پرداختی به صورت خودکار.

7 -  امکان شارژ بن کارمندی در کارت اعتباری پارسه

8 -  امکان خرید از تمام پایانه های فروشگاهی متصل به تمام بانکها ( شبکه شتاب )

9 -  امکان تعریف 10 کارت بانکی و برخورداری همه اعضای خانواده از مزایای کارت

10 -  امکان خرید اقساطی متناسب با توان خرید هر فرد

11 -  امکان استفاده بعنوان کارت هدیه

12 -  شرکت در قرعه کشی ها وجشنواره های متعدد

13 - دسترسی آسان به مراکزجهت رفع نیازهای خرید

 14 - ارتقاء توان خرید مردم و تقویت آسایش عمومی

15 -  تنوع محصولات و خدمات

 16 -  گستردگی در تمام مناطق و شهرهای کشور

17 -  امکان اختصاص هدایا و پاداش در مناسبت های مختلف

 18 - امکان خرید انواع کالا و خدمات از مراکز معتبر عرضه کننده با تخفیف 1% تا 60%

19 - بهره مندی از سبد متنوعی ازکلیه کالاها وخدمات تخفیف دار و تقسیطی ( مواد غذایی ،پوشاک و تزئینات، زیبایی، پزشکی ، الکتریکی ، بیمه ،خدمات رفاهی و تفریحی وخودرو و مسکن و…)

20 -  برخورداری رایگان از بیمه بازنشستگی و تامین آتیه دارنده کارت یا اعضای خانواده

21 -  بهره مندی رایگان از پوشش های بیمه ای ازکارافتادگی ، فوت و نقص عضو، بیماریهای صعب العلاج

 22 -  امکان دریافت وام وتسهیلات بدون بهره و بدون ضامن بدون تشریفات بانکی

23 -  استخدام بدون حضور در محل کار

24 - دریافت پاداش بازنشستگی ( حدود یک میلیارد تومان )

 25 - دریافت حقوق مادم العمر ( سالیانه حدود 42 میلیون تومان )

26 -  کمک هزینه خرید میانگین سالیانه 12 میلیون تومان

 

رستمی در مورد مزایای عضویت در شبکه پذیرندگان کارت اعتباری پارسه هم تاکید کرد:

ارتقای چند برابری میزان فروش ، اتصال به بزرگترین و گسترده ترین شبکه باشگاه مشتریان سراسر کشورف   تبلیغات بدون هزینه فعالیتها و محصولات، ارتقائ روند سرعت، کمیت و کیفیت برند شدن، امکان مدیریت بهینه و منطقی و هوشمند عرضه و تقاضا، امکان تحلیل و ارزیابی سلایق مشتریان و برنامه ریزی برای تولید محصولات پرطرفدار، بهره مندی دوسویه از مزایا و امکانات باشگاه مشتریان پارسه برای خرید نیازمندیها و فروش محصولات و رونق کسب و کار و سهیم بودن در ارتقای توان خرید مردم و تحقق رشد اقتصادی و رفاه عمومی است.

وی در خصوص همکاری با بیمه های مختلف افزود :  ما با شرکت های بیمه پاسارگاد ، بیمه  ما ، بیمه دانا ، بیمه آرمان و بیمه سامان همکاری داریم. فلسفه کار هم ما این بوده است که اندوخته های مادی افراد را با اندخته های غیر مادی افراد تامین و تقویت و اعتبارات و بازپراخت اقساط خارج از سیستم بانکی عمل کنیم که چرا کمترین قبول نرخ ریسک حداقل 14 درصد بوده که به ندرت این 14 درصد رعایت می شود و عمده نرخ ها بانکی 18 تا 21 درصد است. ولی حداکثرنرخ ریسک در شرکت های بیمه 2 درصد است . ما برای اینکه بتوانیم تضمین اعتبارات مشتریان برای بازپرداخت اقساط مشتریان به پذیرندگان فروشگاه های طرف قراردادمان را ایجاد کنیم. از شرکت های بیمه استفاده کردیم که باز پرداخت مشتریان و سازمان تضمین کردیم.  

وی در پایان سخنان در مورد انواع کارت اعتباری پارسه هم گفت : انواع کارتهای ما 1 - ستاره طوسی: اعتبار این کارتها از 0 تا 20 میلیون تومان می‌باشد که به تمام متقاضیان باشگاه مشتریان صادر می‌گردد و در صورتیکه اعتباری هم دریافت نکرده باشند تخفیفات غیر نقدی حاصل از خریدهای نقدی از کارت‌های شتابی خود و اعضای خانواده‌شان به کیف پول این کارت ذخیره شده ومی‌توانند از اعتبار انباشته شده آن در خریدهای اقساطی استفاده نمایند.

2 - ستاره آبی: اعتبار این کارت ها از 20میلیون تومان تا 50میلیون تومان می‌باشد که به کارکنان کم سابقه ادارات و سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، بیمه‌گذاران عمر با اندوخته کم و اشخاص عادی با وثائقی به ارزش تا یکصد میلیون تومان صادر می‌گردد.

3 -  ستاره قرمز:  اعتبار این کارت‌ها از 50میلیون تومان تا یکصد میلیون تومان می‌باشد که به کارکنان با سابقه متوسط سازمان‌های دولتی، شرکت‌های خصوصی، بیمه‌گذاران عمر با اندوخته متوسط، سپرده‌گذاران بانکی و اشخاص عادی با وثائقی به ارزش تا 200میلیون تومان صادر می‌گردد.

4 -  ستاره طلایی: اعتبار این کارت ها از 200میلیون تا 300میلیون تومان می باشد که به مدیران و کارکنان با سابقه بالا سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی، بیمه‌گذاران عمر با انذوخته زیاد و سپرده‌گذاران بانکی و اشخاص عادی با وثائقی به ارزش تا 500 ملیون تومان صادر می‌گردد.

5 -  ستاره مشکی: اعتبار این کارت‌ها بصورت نامحدود و دلخواه می‌باشد که برای متقاضیان سازمانی ((b-b و شرکت‌ها و اشخاص حقوقی وسهام‌داران و سپرده‌گذاران بانکی با سرمایه بالا صادر می‌گردد.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب