امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5371 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ارايه خدمات به ۱۰ هزار روستا توسط پست بانك

پست‌بانک ایران کارهای بسیار فوق‌العاده‌‌ای در بیش از ۱۰ هزار نقطه محروم و دورافتاده، روستایی و مرزی انجام داده و به عنوان حامی کسب و کارها در نقاط روستایی و دورافتاده می‌باشد.
ارايه خدمات به ۱۰ هزار روستا توسط پست بانك
به گزارش خبر ايران دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری ضمن بیان مطلب فوق گفت: خدمات گسترده‌ای توسط این بانک برای روستائیان در نظر گرفته شده که عملاً روستائیان برای تأمین مایحتاج روزانه خود از جمله: خریدهای روزانه، حوالجات پولی و سایر کارهائی که قرار بود با مسافرت به شهر یا روش‌های دیگری انجام دهند امروزه توسط دفاترخدمات بانکی روستایی انجام می‌شود.

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های خوبی که انجام شده تا چندماه دیگر هیچ روستای بالای ۲۰ خانوار بدون ارتباطات وجود نخواهد داشت و درحال حاضر ۱۰ هزار خانوار روستایی دارای ارتباط مخابراتی هستند.

واعظی تصریح کرد: طی سال جاری ۴هزار و ۱۰۰ روستا به اینترنت متصل شدند و ۱۲ تا ۱۴ هزار روستا نیز تا پایان سال به اینترنت وصل خواهند شد که حدود ۳ هزار روستا در هفته دولت به این شبکه وصل می‌شوند. همچنین وی طی این گفتگو گزارش کاملی از عملکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته ارائه نمود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب