امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53653 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۳:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیرعامل صنایع شیر ایران در همایش ایثارگران پگاه : حفظ استقلال و رونق اقتصادی کشور یک تکلیف است

خبرایران : مدیرعامل صنایع شیر ایران در همایش ایثارگران پگاه گفت : صیانت از اسلام و این سرزمین تکلیف دیروز و حفظ استقلال و رونق اقتصاد تکلیف امروز همه ماست.
مدیرعامل صنایع شیر ایران در همایش ایثارگران پگاه : حفظ استقلال و رونق اقتصادی کشور یک تکلیف است

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)، عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران، در نخستین سفر زیارتی خانواده ایثارگران پگاه در مشهد ضمن اعلام این مطلب این گفت: در جوار امام رضا (ع) عهد ببندیم که در جهت شکوفایی استقلال کشورمان کم نگذاریم

او با اشاره به واردات لبنیات تاسال ٧٩ تصریح کرد: با همدلی و بهره‌برداری از توان متخصصان داخلی پگاه به جایی رسیده ایم که هم اکنون دستگاه UHT در پگاه اصفهان ساخته و دستگاه دوم نیز در پگاه تهران به بهره‌برداری رسید.

قدوسی تصریح کرد: نقش شرکت صنایع شیر ایران در زمینه خودکفایی کره نیز انکار ناپذیر است و هم اکنون علاوه بر ممانعت از ورود کره با فعال سازی سایت‌های کره در همه شرکت‌های گروه دپو این محصول را نیز داریم.

او تاکید کرد: در بحث توسعه صادرات نیز توانستیم مطابق با استانداردهای جهانی، بالاترین حجم صادرات به روسیه را داشته باشیم، که البته هدفگذاری ۱۴۰۱ پگاه، ۱۰۰ هزار تن صادرات است.

مدیرعامل صنایع شیر ایران افزود: ما با شهیدانمان عهد بستیم ذره‌ای در جهت استقلال و شکوفایی مملکت کوتاه نیاییم تحریم‌ها برای ما سازندگی داشت و در صنایع شیر ایران در جهت خودکفایی قدم های محکمی برداشتیم و امروز پیشرفت این مجموعه مرهون روحیه ایثارطلبی همکاران است.

محمد علی کارگر مطلق مشاور مدیرعامل در امور ایثارگران نیز خبر داد: خانواده بزرگ ایثارگران صنایع شیر بالغ بر ۲ هزار نفر هستند که ۴۵۰ نفر با حمایت مدیرعامل صنایع شیر ایران تبدیل وضعیت شده اند امیدوارم با حمایت‌های بیشتر و ظرفیت‌های قانونی که ایجاد شده است ادامه این امر نیز صورت گیرد.

کارگرمطلق افزود: با تشکیل کارگروه و کمیته‌های مختلف کارهای آموزشی متفاوتی جهت توانمندسازی بیش از پیش ایثارگران برنامه ریزی شده است.

گفتنی است، در همایش ایثارگران صنایع شیر ایران برای نخستین بار از ٣ تا ٧ اسفندماه، ٨٠ خانواده ایثارگر صنایع شیر ایران و شرکت‌های گروه به سفر زیارتی مشهد مقدس اعزام شدند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب