امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5364 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۴:۴۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمایت موسسه اعتباری کوثر از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)

در راستای حمایت از ورزش قهرمانی به ویژه در سطح بین المللی و با توجه به اهمیت ورزشهای رزمی ، موسسه اعتباری کوثر حمایت از این رخداد جهانی را بر عهده گرفت .
حمایت  موسسه اعتباری کوثر از بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ در راستای حمایت از ورزش قهرمانی به ویژه در سطح بین المللی و با توجه به اهمیت ورزشهای رزمی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در میادین جهانی افتخارات چشمگیری را کسب نموده اند و از سویی دیگر نقشی که این ورزش در آمادگی و نشاط جسمی جوانان و نوجوانان و خصوصا مدافعین حریم میهن اسلامی خواهد داشت ، موسسه اعتباری کوثر حمایت از این رخداد جهانی را بر عهده گرفت .

در این دوره از مسابقات که به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همکاری فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی از امروز شنبه 25/5/93 آغاز گردیده ، 41 تکواندو کار از کشورهای چین ، برزیل ، سریلانکا ، بلاروس، کلمبیا ، آفریقای جنوبی ، قزاقستان ، روسیه و جمهوری اسلامی ایران به رقابت خواهند پرداخت .

این مسابقات به مدت یک هفته در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی و خانه تکواندو برگزار می شود .

مراسم افتتاح رسمی مسابقات،  امروز شنبه 25 مرداد ماه ساعت 18 با حضور مقامات کشوری و لشگری ، پیش کسوتان و قهرمانان ورزشی در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد گردید .

خاطر نشان می سازد با توجه به حضور زبده ترین قهرمانان تکواندو در این رقابت بزرگ ، این دوره مسابقات از اهمیت ویژه ای برخوردار است . یقینا حمایت همه جانبه موسسه اعتباری کوثر از این مسابقات ، موجب بالا رفتن کیفیت این مسابقات و ترغیب جوانان عزیز کشور اسلامی به بالابردن آمادگی جسمی و روحی خود خواهد گردید .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب