امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5363 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

افتتاح پروژه های عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در هفته دولت سال 1393

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی ‌وحرفه‌ای کشورگفت: 10 پروژه عمرانی آموزشی این سازمان در ایام هفته دولت 1393 افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
افتتاح پروژه های عمرانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در هفته دولت سال 1393

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، رهام کیایی، معاون اداری و پشتیبانی این سازمان با اعلام این خبر تصریح کرد: این پروژه‌های عمرانی با هدف توسعه مهارت آموزی و بهبود و ارتقای دسترسی کارجویان و شاغلان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در 5 استان کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

 کیایی افزود: 10 پروژه عمرانی آموزشی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، در زمینی به مساحت 36 هزار و 695 متر مربع و با زیربنای آموزشی و اداری 13 هزار و 492 متر مربع احداث شده است.

 وی در خصوص میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه‌ها گفت: برای احداث این پروژه ها  مبلغی در حدود 68 میلیارد و 729 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی جهت ساخت و مبلغ حدود 35 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی به منظور تجهیز، هزینه شده است .

معاون اداری و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور اظهار داشت: این پروژه‌های عمرانی- آموزشی بر اساس نیاز شهرهای مختلف کشور به آموزش های مهارتی فنی و حرفه ای در استان‌های سیستان و بلوچستان (شهرستانهای زابل، مهرستان و جالق)، استان فارس (شهرستانهای فراشبند و رستم)،  استان لرستان (شهرستانهای چگنی، پلدختر و کوهدشت)،  استان مازتدران (شهرستان گلوگاه) و  استان همدان (شهرستان اسدآباد) احداث شده‌اند.

کیایی در ادامه بیان داشت: از 10 پروژه عمرانی- آموزشی احداث شده توسط سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور،  شامل 8 مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای برادران، 1 مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران شهرستان زابل استان سیستان و بلوچستان  و همچنین 1 مرکز دومنظوره  در شهرستان پلدختر استان لرستان می باشد.

 وی گفت: با عنایت به محدودیت اعتبارات عمرانی اختصاص داده شده به پروژه های در دست احداث در سال گذشته امکان بهره برداری از سایر پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 70% در این ایام مهیا نشد که امید است با اختصاص اعتبار در سال جاری شاهد افتتاح این پروژه ها در ایام مبارک دهه فجر باشیم.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب