امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53547 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

طلوع خود باوری در ساخت توربین های گازی برای تولید برق کشور ؛

برنامه «ما ایرانی ها» میزبان«دکتر عباس علی آبادی » رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه مپنا

خبرایران : برنامه «ما ایرانی ها» امشب دوشنبه ۱۳ بهمن ماه میزبان «دکتر عباس علی آبادی » رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه مپنا و «دکتر محمد اولیاء » قائم مقام شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) خواهد بود.
برنامه «ما ایرانی ها» میزبان«دکتر عباس علی آبادی » رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه مپنا

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی برنامه  ما ایرانی ها، برنامه «ما ایرانی ها» به تهیه کنندگی و کارگردانی قاسم اورنگی امشب ( دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ) ساعت ۲۲ میزبان «دکتر عباس علی آبادی » رئیس هیات مدیره و مدیر عامل گروه مپنا و «دکتر محمد اولیاء » قائم مقام شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا ( توگا ) خواهد بود

بنابراین گزارش، گروه  مپنا از تلاش ها و فعالیت های خود پیرامون دستاوردهای ملی در راستای طراحی، اجراء و ساخت توربین های گازی برای تولید برق کشور  و صادرات آن در این برنامه خواهند گفت.
همچنین در بخش دیگر برنامه امید معنوی "خواننده نسل جوان کشورمان" به اجرای قطعه ای موسیقی درباره ایران خواهد پرداخت.
برنامه  ترکیبی "ما ایرانی ها"کاری از گروه اجتماعی شبکه پنج سیما است که در ایام‌دهه مبارک فجر هر شب از شنبه تا سه شنبه  ساعت ۲۲ به روی آنتن شبکه پنج سیما می رود .
مخاطبان برنامه می توانند پیام های خود را راجع به موضوعات و محورهای برنامه از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۵ با ما در میان بگذارند.


طلوع خود باوری در قاب " ما ایرانی  ها "

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب