امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53542 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درخواست‌های انجمن شرکت‌‎های هواپیمایی از وزیر راه

خبرایران : وزیر راه و شهرسازی طی دیدار با هیات مدیره جدید انجمن شرکتهای هواپیمایی ایران بر اجرای کامل پروتکل‌های بهداشتی و ادامه این روند تأکید کرد.
درخواست‌های انجمن شرکت‌‎های هواپیمایی از وزیر راه

به گزارش خبرایران ، محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیات مدیره جدید انجمن شرکت های هواپیمایی در مورخ ۱۱ بهمن در ساختمان شهید دادمان دیدار کرد.

در این دیدار که شهرام آدم نژاد، معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی، تورج دهقانی زنگنه، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سیاوش امیرمکری، مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و سیدقاسم بی‌نیاز، رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی نیز حضور داشتند، مدیران انجمن شرکت های هواپیمایی به ویژه یونس دقیق کیا، رئیس انجمن و مقصود اسعدی سامانی، دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی به تفصیل، مشکلات ایرلاین‌ها را با وزیر راه و شهرسازی و مدیران حاضر در میان گذاشتند.

عمده مسائلی که از سوی مدیران انجمن شرکتهای هواپیمایی مطرح شد شامل زمان بازپرداخت وام تسهیلات، نرخ بلیت، برخی عوارض ازجمله عوارض شهرداری‌ها، تأمین منابع مالی جدید و هزینه پارکینگ در فرودگاه‌ها بود.

اسلامی پس از دریافت گزارش‌ها و شنیدن خواسته‌ها، با مشورت حضار، دستورات لازم را مبنی بر پیگیری درخواست‌ها صادر کرد و مقرر شد که معاونت حمل‌ونقل وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری، پیگیر دستورات صادره باشند.

وی همچنین در این جلسه به شرکت‌های هواپیمایی تأکید کرد: همه ایرلاین‌ها باید نسبت به بحث ایمنی بسیار حساس باشند. در بحث ایمنی هواپیما مطلقاً نباید ریسک شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: به‌منظور توسعه زنجیره تامین ملی در بخش هوایی، ضرورت دارد تا شرکت‌های هواپیمایی از ظرفیت شرکت‌های داخلی به‌ویژه شرکت‌های دانش‌بنیان استفاده کنند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب