امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53488 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های فعالان صنعت بیوتکنولوژی؛

نخستین نمایشگاه تخصصی ایران بایو گشایش یافت

خبرایران : نخستین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته، با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های فعالان صنعت بیوتکنولوژی صبح امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 1399 در هتل المپیک تهران گشایش یافت.
نخستین نمایشگاه تخصصی ایران بایو گشایش یافت

به گزارش خبرایران ، اولین کنفرانس و نمایشگاه بین‌المللی محصولات بیوتکنولوژی پزشکی و صنایع وابسته توسط انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان محصولات بیوتکنولوژی پزشکی ایران و با هدف معرفی توانمندی و ظرفیت‌های فعالان صنعت بیوتکنولوژی کشور و ارائه آخرین دستاوردهای نوین در عرصه‌های مختلف بیوتکنولوژی صبح امروز سه شنبه 7 بهمن ماه 1399 در هتل المپیک تهران گشایش یافت.

این رویداد تخصصی با پیش‌بینی تمامی تمهیدات لازم و پروتکل‌های بهداشتی مطابق با الگوهای جهانی صنعت نمایشگاهی، در فضایی ایمن و سالم و با رعایت کامل دستورالعمل‌ها به مدت سه روز تا ۹ بهمن ماه ۹۹ برگزار می شود.

این نمایشگاه با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، سید حیدر محمدی مدیر کل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا ودارو و عبدالحسین روح الامینی عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

این نمایشگاه با حدود ۳۰ غرفه در حوزه زیست فناوری، تولید دارو، تجهیزات پزشکی و تولید واکسن در هتل المپیک تهران دایر است.

با توجه به معرفی توانمندی ها و ظرفیت های صنعت بیوتکنولوژی کشور در نمایشگاه جانبی این رویداد، گروه دارویی برکت و موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی (تولیدکنندگان واکسن کرونا در کشور) در این رویداد حضور دارد.

با توجه به اعلام شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی در خصوص برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی در نقاط زرد و نارنجی، حضور در نمایشگاه ایران بایو تنها با ثبت‌نام (رایگان) در سایت این رویداد به نشانی www.iranbio.info امکان‌پذیر است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب