امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53479 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هدایت الله جمالی پور اعلام کرد؛

استان قزوین از میزان بالایی از خدمات تامین اجتماعی برخوردار است

خبرایران : استاندار قزوین گفت: تمام مجموعه های صنعتی و تولیدی این استان تحت پوشش تامین اجتماعی هستند و جمعیت کارگری بالایی در استان از خدمات درمانی این سازمان استفاده می کنند و امیدواریم از خدمات درمانی تامین اجتماعی بهره بیشتری ببریم.
استان قزوین از میزان بالایی از خدمات تامین اجتماعی برخوردار است

به گزارش خبرایران از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، هدایت الله جمالی پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان قزوین که دکتر مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی حضور داشت، با اشاره به ویژگی های این استان گفت: قزوین استانی تاریخی، اقتصادی و صنعتی است. در دوره ای پایتخت ایران بوده و بزرگان زیادی در این منطقه پرورش یافته اند.
وی با بیان اینکه استان قزوین ظرفیتهای زیادی در حوزه اقتصادی، کشاورزی، گردشگری دارد، اظهار داشت: در حوزه صنعتی قزوین از استانهای پیشرو محسوب میشود و اولین شهر صنعتی ایران به نام شهر صنعتی البرز در این استان ایجاد شده و صنایع مهمی در این شهر ایجاد شده است.
جمالی پور گفت: شهرکهای صنعتی متعددی در استان قزوین وجود دارند . ارتباط تامین اجتماعی و این استان مهم و تاثیرگذار است. تعداد زیادی از کارخانجات نیز از زیرمجموعه‌های اقتصادی شستا هستند.
استاندار قزوین با اشاره به اینکه دکتر سالاری استاندار گیلان بوند و از وضعیت استان ها شناخت خوبی دارند، افزود: امیدواریم این سفر منجر به ارتقا حوزه درمان و سرمایه گذاری جدید تامین اجتماعی در استان قزوین شود.
جمالی پور گفت: در استان قزوین آماده همکاری با سازمان تامین اجتماعی بویژه در چارچوب سند آمایش استان هستیم. همچنین آماده هستیم با شستا نیز همکاری های بیشتری داشته باشیم.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب