امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53438 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در سومین روز مدرسه زمستانی دانایی برگزار می‌شود؛

کارگاه‌های آموزشی نحوه انتخاب کتاب برای کودک/ نویسندگی خلاق

خبرایران : در سومین روز مدرسه زمستانی دانایی کارگاه‌های آموزشی نحوه انتخاب کتاب برای کودک و نویسندگی خلاق ویژه عموم برگزار خواهد شد.
کارگاه‌های آموزشی نحوه انتخاب کتاب برای کودک/ نویسندگی خلاق

 به گزارش خبرایران از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، سومین روز از مدرسه زمستانی دانایی با دو کارگاه آموزشی "نحوه انتخاب کتاب برای کودک" در سطح مقدماتی و پیشرفته با تدریس منصوره مصطفی زاده در ساعت 10 و "نویسندگی خلاق" (چگونه یک داستان کوتاه بنویسیم، آشنایی با عناصر یک داستان) ساعت 15 با تدریس وجیه سامانی برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در کارگاه های مدرسه دانایی تا 10 بهمن ماه در سامانه Tehran.samakpl.ir  ثبت نام نموده و در کارگاههای آموزشی شرکت نمایند.

لازم به ذکر است، به دلیل ظرفیت محدود برخی کارگاه‌ها، اولویت با اعضای کتابخانه‌های عمومی و کتابداران است. همچنین علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه مجازی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران (Instagram.com/tehranplir)  مراجعه نموده و سوالات خود را از طریق پیام به این صفحه، مطرح نمایند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب