امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53371 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۴۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

همزمان با سالروز حادثه پلاسكو آغاز شد؛

اجراي دو طرح هميار آتش نشان و حامي ايمني در جنوب شهر

خبرایران : معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 19 از اجرای طرح های آموزشی با محوریت نکات ایمنی ویژه شهروندان این منطقه خبر داد.کنند.
اجراي دو طرح هميار آتش نشان و حامي ايمني در جنوب شهر
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی بصیری در توضیح این خبر گفت: این طرح ها با عناوین «همیار آتش نشان» و «حامی ایمنی» همزمان با سالروز حادثه پلاسکو و با همکاری سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در محلات این منطقه آغاز شده است.
او هدف از طرح آموزشی همیار آتش نشان را آموزش و تربيت نيروي انساني داوطلب به منظور پيشگيري و مقابله با حريق عنوان کرد و افزود: این آموزش ها به صورت حضوري ويژه داوطلبين محلي برگزار و طی آن شرکت کنندگان با تجهيزات آتش نشاني، روش هاي پيشگيري از آتش سوزي، انواع آتش سوزی ها و نیز روش هاي مختلف اطفاء حريق آشنا مي شوند.
بصیری ادامه داد: طرح آموزشی حامي ايمني نیز با مشاركت آموزش و پرورش منطقه ويژه دانش آموزان مقطع ابتدايي بصورت مجازی اجرا مي شود.
آشنایی با شماره اضطراري سازمان آتش نشاني125، اصول اوليه ايمني و پيشگيري از خطر آتش سوزي، مواد مشتعل شونده، مثلث آتش و رعايت نكات ايمني در طبيعت از عناوین این دوره  آموزشی هستند که در پایان آزمون نهایی برگزار و شرکت کنندگان حکم حامي ايمني دريافت مي کنند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب