امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53306 تاریخ انتشار: جمعه ۲۶ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهلت ارسال آثار تا پایان دی ماه؛

نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه تعاون برگزار می‌شود

خبرایران: نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه‌ای تعاون با هدف ترویج تعاون و بهره‌مندی از ظرفیت هنرمندان و فیلمسازان در مسیر توسعه این بخش برگزار می‌شود.
نخستین جشنواره فیلم 120 ثانیه تعاون برگزار می‌شود

به گزارش خبرایران به نقل از اتاق تعاون ایران، با توجه به اهمیت بخش تعاون به عنوان دومین رکن اقتصادی کشور در قانون اساسی و در راستای بهره مندی از ظرفیت هنرمندان و فیلمسازان در مسیر توسعه این بخش، اولین جشنواره فیلم 120 ثانیه ای تعاون برگزار می شود.

این جشنواره در دو سطح آماتور و حرفه ای در قالب های مستند داستانی، انیمیشن، موشن گرافیک و استاب موشن در محورهای تعاون و کارگروهی و مشارکتی، تعاونی ها و اشتغال زنان، تعاونی و بهبود زندگی، تعاونی و تولید ملی، نقش هنر در تعاون، نقش تعاون در سلامت و درمان و تعاون و حمایت های بانکی و ضمانتی برگزار می شود.

فیلمسازان و علاقه مندان جهت شرکت در این جشنواره میتوانند آثار خود را تا پایان دی ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران خیابان شهید بهشتی ضلع جنوبی میدان تختی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طبقه نهم ارسال و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره دبیرخانه:86732133-021 و 09370280306  تماس برقرار کنند.

گفتنی است، به هفت فیلم برتر جایزه نقدی، تندیس و تقدیرنامه جشنواره اهدا خواهد شد.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب