امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53153 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

پایگاه مقاومت بسیج سردار عارف فتاحی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد

خبرایران : پایگاه مقاومت بسیج سردار عارف فتاحی نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با حضور مجتبی حافظ ملکی جانشین سازمان بسیج، ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسيج مالي، منابع انساني و برنامه ريزي شهرداری تهران و محمدرئوف قادری مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد.
پایگاه مقاومت بسیج سردار عارف فتاحی در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب، محمدرئوف قادری با اشاره به فدارکاری های صورت گرفته توسط بسیج در تمامی عرصه ها اظهار داشت: بسیج و روحیه بسیجی نه تنها در ایران بلکه در تمامی جهان می تواند منشا خیر و برکت برای همه انسان ها باشد و چه بسا برخی کشورها از سازمان بسیج ما الگو برداری کرده و سازمانها و تشکلهایی مانند بسیج را برای خدمات رسانی به مردم تشکیل داده اند.

مدیرعامل  نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب با اشاره به اینکه بسیج یگانی اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و خدمات رسانی است بیان کرد: ویژگیهای روحیه بسیج به گونه ای است که با بسیج همه گانی در تمامی حوزه‌ها در خدمت و کمک مردم قرار بگیرد. بسیج یک روز در لباس رزمندگی در جبهه‌های دفاع مقدس و یک روز در حوزه های اجتماعی، فرهنگی و خدمات رسانی به کمک مردم می شتابد و حضور پر ثمری دارد.

وی با اشاره به اینکه بسیج ریشه در انقلاب و مردم دارد، گفت: مردم خصوصاً جوانان فارغ از بحثهای سیاسی و جناحی در بسیج حضور دارند و همین عامل همدلی و همکاری های اجتماعی در جامعه است و به همین دلیل، هر سازمانی نیازمند یک تشکل مانند بسیج است و بسیج به خوبی می تواند بسیاری از نیازهای یک سازمان را برطرف کند.

قادری با بیان اینکه نام پایگاه بسیج نمایشگاه شهرآفتاب را با همکاری دوستان در سازمان بسیج، شهید سردار عارف فتاحی انتخاب شده است، بیان کرد: شهید سردار عارف فتاحی از فرماندهان و همرزمان اینجانب در دوران دفاع مقدس بود و در عملیات والفجر 10 به شهادت رسید و شخصا شاهد به شهادت رسیدن ایشان بودم و یاد و خاطره این همرزم و دوست عزیز برای من بسیار ارزشمند است.

مجتبی حافظ ملکی جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران در ادامه این جلسه با بیان اینکه ۳۳ حوزه بسیج و بیش از ۱۴۰ پایگاه فعال بسیج در مجموعه شهرداری تهران داریم، اظهارداشت: کارمندان بسیجی شهرداری که بالغ بر 40 هزار نفر هستند منشا بسیاری از خدمات به مردم بوده اند و در مواقع حساس توانست اند به خوبی از آرمانهای کشور و نظام دفاع کنند.

جانشین سازمان بسیج شهرداری تهران گفت: برای کیفی سازی نیروهای بسیجی شهرداری تهران تلاش می‌کنیم و برنامه هایی در این راستا در دست اقدام داریم.

ابوالفضل میرزایی فرمانده حوزه بسيج مالي، منابع انساني و برنامه ريزي شهرداری تهران با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج شهرآفتاب هفدهمین پایگاه بسیج حوزه معاونت مالی و اقتصادی است، اظهار داشت: خوشبختانه از زمانی که درخواست ایجاد پایگاه بسیج در نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب مطرح شد، مورد استقبال قرار گرفت و مدیریت مجموعه و جناب آقای دکتر قادری نهایت همکاری را برای ایجاد این پایگاه داشته اند.

در پایان این مراسم پایگاه مقاومت بسیج سردار شهید عارف فتاحی در ساختمان مدیریت نمایشگاه بین المللی شهرآفتاب افتتاح شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب