امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53144 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بازدید مدیرعامل بیمه «ما» از مجتمع بانک بیمه به مناسبت ثبت رکورد 5000 میلیاردی

خبرایران : مدیرعامل بیمه «ما» و هیئت همراه به مناسبت پنج هزار میلیاردی شدن پرتفوی مجتمع بانک بیمه از این مجتمع مستقر در ساختمان سپهبد شهید سلیمانی بازدید و با پرسنل آن دیدار و گفتگو کردند.
بازدید مدیرعامل بیمه «ما» از مجتمع بانک بیمه به مناسبت ثبت رکورد 5000 میلیاردی

به گزارش خبرایران از روابط عمومی بیمه «ما» ، در جریان این بازدید که با هدف قدردانی از تلاش پرسنل مجتمع بانک بیمه  در کسب پرتفوی پیش بینی شده سال 1399 ظرف مدت 9 ماه برگزار شد حجت بهاری فر  در جریان آخرین وضعیت مجتمع قرار گرفت و راهکارها و پیشنهادات خود را برای بهبود عملکرد مجتمع ابراز کرد.

بر اساس این گزارش، بهاری فر هدف از تاسیس مجتمع بانک بیمه را برقراری ارتباط موثر با بدنه و مشتریان بانک ملت و پیاده سازی فرآیند فروش به بهترین شکل عنوان کرد و گفت: مجتمع بانک بیمه در سال جاری موفق تر از گذشته عمل کرده و موجب رضایت بیشتر بانک شده است.تعامل موجود بستری فراهم کرده که باید از آن به نحو احسن استفاده کنیم تا دستیابی به اهداف شرکت  تسهیل شود.

وی افزود: بیمه "ما" در ریل اصلی قرار گرفته است، فقط باید سرعت عمل خود را افزایش دهیم.خدا را شاکر هستیم که در بیمه "ما" با حمایت و استفاده از تجربیات هیات مدیره ، حضور هیات عامل منسجم و پرسنل با دانش  ، بدون توجه به مسائل حاشیه ای، بر روی هدف تمرکز کرده ایم تا مطابق با گفته دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تلاش مضاعف تر آینده صنعت را تضمین و به دو برند برتر تبدیل شویم.

بهاری فر در ادامه خاطرنشان کرد: با نوآوری و کشف بازارهای جدید، اصلاح فرآیندها، مدیریت دانش مناسب و خودباوری در راستای رشد شرکت گام بر می داریم تا با رشد  بیمه"ما" ، صنعت نیز رشد کند. یکی از مهم ترین اهداف ما در این زمینه، ترویج فرهنگ  بیمه  در میان آحاد مردم و آگاهی از لزوم صندوق های بازنشستگی است که این امر مستلزم اهتمام و همکاری همه ارکان صنعت است.

مدیر عامل و عضو هیات مدیره بیمه "ما" با اشاره به رشد 62 درصدی پرتفوی در نه ماه ابتدای سال جاری نسبت به سال گذشته گفت: فروش شرکت بیمه "ما"  ، در نه ماه ابتدای امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از 60 درصد رشد داشته و به 10886 میلیارد ریال رسیده است که 46 درصد آن توسط مجتمع بانک بیمه تحقق یافته است. افزون بر اینکه تعداد بیمه نامه ‌های صادره این شرکت در ماه آذر امسال نسبت به آذرماه سال گذشته رشدی 42 درصدی را نشان می‌دهد.

در ادامه علی صادقی معاون شبکه فروش و توسعه بازار بیمه "ما" ضمن قدردانی از تلاش پرسنل مجتمع بانک بیمه بابت دستیابی به اهداف تبیین شده، از حمایت مدیرعامل و هیات مدیره تشکر کرد. 

 مجید زند کریمی  مدیر مجتمع بانک بیمه با ارائه گزارش عملکرد کلی ،  ضریب خسارت و سهم از بازار  شعبه خود را تشریح کرد.

زندکریمی در این خصوص گفت:  فروش مجتمع بانک بیمه  تا پایان آذر ماه، به پنج هزار میلیارد ریال رسید که معادل با کل پرتفوی پیش بینی شده مجتمع در  سال 1399  می باشد.

وی افزود: مجتمع بانک بیمه 496  میلیارد تومان  بیمه نامه فروخته است که رشدی 109 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است. ازنظر تعداد بیمه نامه نیز  81% رشد کرده و از  280.524 فقره بیمه نامه به 508.042 فقره بیمه نامه رسیده است.

زندکریمی خاطرنشان کرد:  144 درصد از برنامه های پیش بینی شده مجتمع محقق شده است که 46 درصد حق بیمه تولیدی شرکت در این 9 ماه است.

در انتها بهاری فر از تلاش پرسنل مجتمع بانک بیمه در راستای تحقق اهداف تقدیر و تشکر کرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب