امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53116 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مشاور عالی شهردار ،معاونین برنامه ریزی و منابع انسانی منطقه 22 معرفی و منصوب شدند

خبرایران : جلسه تکریم و معارفه معاونین برنامه ریزی و منابع انسانی منطقه ۲۲ با حضور دکتر مرتضی رحمان زاده ،معاونین ،شهرداران نواحی و مدیران منطقه در عصر چهارشنبه هفدهم دی ماه برگزار شد.
مشاور عالی شهردار ،معاونین برنامه ریزی و منابع انسانی منطقه 22 معرفی و منصوب شدند
به گزارش خبرایران از  روابط عمومی شهرداری منطقه 22؛ در این جلسه شهردار منطقه ضمن تکریم  و تقدیر از زحمات دکتر کرم پور معاون منابع انسانی و دکتر افراسیابی معاون برنامه ریزی و توسعه شهری آقایان سید مهدی حسینی به عنوان سرپرست معاونت برنامه ریزی و علی نوروزی به عنوان معاونت  منابع انسانی و همچنین دکتر بابک جعفریان به عنوان مشاور عالی معرفی شدند..
 دکتر رحمان زاده  شهردار منطقه ۲۲ گفت: تغییرات مدیریتی و ساختاری که در بدنه شهرداری با تغییر مدیر ارشد سازمانی به وجود می آید، امری احتناب ناپذیر است و هر یک از مدیران شهری با تجربیات و اندوخته هایی که دارند برای سازمان ارزشمند هستند. شهردار منطقه پیشبرد امور و اهداف مدیریتی منطقه،برنامه ریزی دقیق،خدمت رسانی به شهروندان و رسیدگی به امور پرسنلی و دغدغه های آنان را از معاونت ها مربوطه خواستار شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب