امروز: یکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5310 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران؛

بانک شهر نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت مدیریت شهری داشته است

معاون فنی و عمران شهرداری تهران با تاکید بر لزوم همکاری بیشتر میان بانک شهر و شهرداری‌ها گفت: در چند سال اخیر بانک شهر نقش تعیین‌کنندهای در موفقیت مدیریت شهری کلانشهرها از جمله تهران داشته است و بدون شک آثار این اقدامات در سطح شهر ملموس است.
بانک شهر نقش تعیین کننده‌ای در موفقیت مدیریت شهری داشته است

به گزارش خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط‌عمومی بانک شهر، دکتر سیدمازیار حسینی در نشست با مدیرعامل بانک شهر با اشاره به نزدیکی فعالیت‌ها میان این بانک و معاونت فنی و عمران شهرداری تهران اظهار داشت: بانک شهر، بانکی متفاوت است و بی‌تردید وجود بانک شهر ایده بسیار موفقی بوده است و این معاونت طی چند سال اخیر در بسیاری از موارد از کمک‌های بانک شهر بهره‌مند شده است‌.

وی افزود‌: این بانک همواره به ویژه در روزهای پایان سال که حجم کار بیشتر می‌شود، پاسخگوی مناسبی بوده است و اگر این ارتباط وجود نداشت حتماً مشکلات مختلفی ایجاد می‌شد و این ارتباط دو سویه مبتنی بر درک مشترک میان این دو مجموعه هست‌.

حسینی با بیان این که آینده خوبی در انتظار بانک شهر است‌، عنوان کرد‌: با برنامه‌ها و اقداماتی که توسط مدیریت بانک شهر در حال انجام است ما هم امیدواریم این بانک جزء بانک‌های برتر کشور قرار گیرد و این دور از انتظار نیست، چرا که در چند سال اخیر این بانک نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت مدیریت شهری داشته است و بدون شک آثار این اقدامات در سطح شهر ملموس است و همگان به آن اذعان دارند‌.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در ادامه با بیان این که تجهیز کارگاه برای پروژه‌های جدید شهرداری در حال انجام است‌، افزود: در تعامل مشترک میان این معاونت و بانک شهر، بخش عمده‌ای از منابع در اختیار پروژه‌های عمرانی شهرداری قرار خواهد گرفت‌.

حسینی تصریح کرد‌: یکی از روش‌های تامین مالی این است که بانک شهر را به پیمانکاران پروژه‌های بزرگ معرفی کنیم و با تضمین بانک شهر از تسهیلات سایر بانک‌ها استفاده کنند‌.

وی در ادامه خاطرنشان کرد‌: همچنین یکی از مواردی که بانک می‌تواند در آن نقش مهمی ایفا کند آن است که هولدینگ‌های خود را به نیابت از بانک در پروژه‌های شهرداری وارد کند و هولدینگ‌ها با تامین منابع در زمان مناسب، کار را دنبال و اجرا کنند.      

حسینی با اشاره به اقدامات معاونت فنی و عمران شهرداری تهران و لزوم ارتباط نزدیک با بانک شهر افزود‌: انجام پروژه‌های بزرگ مانند مدیریت منابع آب‌های سطحی به منظور پیشگیری از بحران به ویژه در مواقع اضطراری، تسهیل تردد شهروندان با اجرای پروژه‌های عمرانی و ده‌ها پروژه بزرگ دیگر موجب فرسوده شدن تجهیزات این معاونت شده که با کمک بانک شهر و تامین ماشین‌آلات این مشکلات قابل حل است‌.

معاون فنی و عمران شهرداری تهران یادآور شد: بانک شهر متعلق به شهروندان است و معرفی این بانک در افتتاح پروژه‌ها می‌تواند نوع دیگری از ارتباط میان بانک و شهرداری را به نمایش گذارد‌.   

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب