امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53076 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۰:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در سه شنبه های بدون خودرو، رقم خورد؛

بررسی روند ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه22

خبرایران : در بازدید صبحگاهی شهردار منطقه22، از سطح نواحی به منظور بررسی وضعیت روند ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه22 در سه‌شنبه بدون خودرو انجام شد.
بررسی روند ساخت پروژه‌های سرمایه‌گذاری در منطقه22
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه22، بازدید میدانی صبح گاهی مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه به همراه معاونین و مدیران با دوچرخه از نواحی، با هدف ترویج فرهنگ استفاده از دوچرخه به عنوان مدل حمل و نقل پاک برگزار شد.
شهردار منطقه 22، با توقف در برخی از نقاط، از مجموعه پردیس بهداشت و سلامت شریعتی۲ بازدید کرد و گفت: ساخت این بیمارستان یک پروژه ملی برای نسل آینده است.
او در ادامه افزود: معضل کرونا به ما نشان داد در موضوع بهداشت و درمان باید اقدامات جدی در سطح منطقه انجام دهیم، در این راستا مدیریت شهری منطقه22 همکاری و تعامل لازم در چهارچوب  قانون را با این مجتمع تحقیقاتی، آموزشی و بهداشتی خواهد داشت.
رحمان‌زاده در ادامه بازدید از منطقه۲۲ به مجتمع تجاری و اداری رزمال رفت و بر اجرای منظم در پروژه های منطقه تاکید کرد و ادامه داد: مدیران محلی مطمئناً بر نظم و انضباط محلات تاثیرگزار هستند و ما هم بر این موضوع حساس هستیم.
شهردار منطقه۲۲ با بیان اینکه روح و زندگی در منطقه۲۲ کاملاً مشهود است، ادامه داد: تجربه های جهانی نشان می دهد تهران از استانداردهای لازم برخوردار است و منطقه۲۲ از این حیث جدا نیست.
او تاکید کرد اقدامات در منطقه22 مطمئناً بر کل شهر تهران تاثیرگذار است و این موضوع حساسیت مدیریت شهری منطقه را در اجرای نظم و قانون در تمامی امور تشدید می کند.
گفتنی است شهردار منطقه22 در ایستگاه پایانی بازدید امروز به مجتمع اداری و تجاری لکسون رفت و از نزدیک با مدیران این مجتمع دیدار کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب