امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53071 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ ساعت ۳:۳۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

بهترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول

خبرایران : استانبول دارای ویژگی‌های بسیاری به خصوص از نظر تاریخی یکی از شهر‌‌‌‌‌‌های مهم دنیا است؛ چرا که دو‌ قاره اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می‌کند.
بهترین منطقه برای رزرو هتل در استانبول

استانبول دارای ویژگی‌های بسیاری به خصوص از نظر تاریخی یکی از شهر‌‌‌‌‌‌های مهم دنیا است؛ چرا که دو‌ قاره اروپا و آسیا را به یکدیگر متصل می‌کند. همچنین به علت موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارد، به شهر‌‌ی توریستی با جذبه بسیار بالا تبدیل‌شده ‌است. از دیگر ویژگی‌های این‌ شهر اهمیت به معماری، سبک‌ غذا و نمای ‌شهر است.

کاراکوی، سلطان احمد، بی‌اوغلو، گالاتا، بازار ‌بزرگ و... از‌ جمله مناطق زیبا برای رزرو هتل در ‌‌این شهر هستند.

اما بهترین منطقه برای رزرو هتل در این شهر کجاست؟ در این مقاله قرار ­است بهترین مناطق استانبول برای رزرو هتل را از جهات مختلف بررسی کنیم؛ به خصوص از نظر نزدیکی به مکان­های دیدنی، فروشگاه­ها و... تا منطقه‌ای را با قیمت مناسب و خوش آب­­ و­هوا طبق ذائقه خود و خانواده خود انتخاب کنیم.

 
محله سلطان‌احمد

محله سلطان‌احمد، قلب فرهنگ و تمدن، بهترین منطقه برای رزرو‌‌ هتل در استانبول است. بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول را بشناسید.

از ویژگی‌‌های این محله، دارا‌ بودن هتل‌های ارزان و از جذابیت‌های آن می‌توان به مسجد سلطان‌احمد (مسجد‌آبی)، کلیسای ایا‌سوفیه، صنایع دستی یونانی، عثمانی، غذاهای خوشمزه در رستوران pandeli و ... نام برد.

 

 
 

محله بی‌اوغلو

منطقه سلطان‌احمد در جنوب محله بی‌اوغلو قرار دارد. این محله جزو زیبا‌ترین و جالب توجه‌ترین محله‌های این شهر است و محبوب‌ترین خیابون استانبول به نام خیابون استقلال در این منطقه قرار دارد. انواع هتل‌ها و خوابگاه‌ها با تمام رنج قیمتی در این منطقه موجود است.

از جذابیت‌های بی‌اوغلو می‌توان به برج گالاتا، رستوران canim cigerim، موزه، مجسمه، نقاشی، ترن‌های قدیمی، پیاده‌روی در خیابان استقلال و... اشاره کرد.

بهترین هتل‌های این منطقه jumba Hostel و villa pera suite Hotel هستند. Jumba هتلی مهمان‌پذیر با خوابگاهی مناسب، شیک و مدرن و هزینه مناسب است.

Vilata para هتلی چهار ستاره دارای سوییت‌های مجزا در مرکز می‌باشد که مستقر در مرکز منطقه بی‌اغلو، نزدیک به خیابان زیبای استقلال و میدان تقسیم است.

 

 
 

محله گالاتا

محله گالاتا در شمال Holden Hord واقع شده است. گالاتا قسمتی از منطقه بی‌اوغلو به حساب می‌آید. محله گالاتا احساس و خصوصیاتی متفاوت نسبت به مناطق دیگر استانبول دارد.

این منطقه به دلیل خیابان‌های سنگ فرش‌ شده و ساختمان‌های نئوکلاسیک در طی سال‌های اخیر از قدیمی‌ترین و جالب توجه‌ترین مکان‌های این شهر به‌شمار می‌رود.

شب‌های این منطقه از پر‌جنب‌و‌‌جوش‌ترین محله‌ها است. به این صورت که می‌توان گفت رستوران‌ها، خیابان و مکان‌های دیدنی در شب شلوغ‌تر از صبح‌ها است و منطقه‌ای عالی برای گردشگری شبانه است.

از بهترین هتل‌های گالاتا west Hostel Galata و Happy Homes Galata psrts هستند.

در مرکز گالاتا و در نزدیکی رستوران‌ها هتل Galata West قرار دارد.

هتل‌ها با مراکز دیدنی فاصله کمی دارند و با کمی پیاده‌روی می‌توان به جذابیت‌های مورد نظر رسید.

 west هتلی مدرن است که به تازگی مرمت و بازسازی شده و شامل ۱۰ اتاق به همراه امکانات مناسب و دکوراسیونی زیبا می‌باشد.

 

 
محله کاراکوی

یک ناحیه کوچک در ورودی منطقه Golden Hord به اسم کار‌اکوی که از مهم‌ترین قسمت‌های این شهر (استانبول) به حساب می‌آید و برعکس گذشته، اکنون رونق‌های زیادی یافته و در آن فروشگاه‌های مدرن، رستوران‌های زیاد و مکان‌های جالب توجه بیشتری وجود دارد.

از بهترین هتل‌های این منطقه cheers port Hostel و Portus Hotel هستند.

cheer sport هتلی کاملا مدرن و با فضایی هنری که امکانات خصوصی و گروهی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهد و در مرکز کاراکوی واقع شده است.

در نزدیکی این هتل مراکز خرید و مکان‌های گردشگری مدرنی قرار دارد. 

 
 

منطقه بازار ‌بزرگ

این منطقه مناسب‌ترین مکان برای اقامت خانواده‌ها است. محلی پر‌جنب‌و‌جوش و سرشار از رنگ‌های انرژی‌بخش که در مرکز استانبول قرار دارد. در این محله بیشترین و بزرگترین فروشگاه‌ها، دست فروش‌ها، بوتیک‌ها، محیط‌های سر پوشیده‌ای مانند ساختمان‌های تاریخی، فرهنگی، مذهبی و... وجود دارد.

بازار‌‌ بزرگ از غرب به محله سلطان‌احمد متصل می‌شود. با اقامت در منطقه بازار‌ بزرگ، با کمی پیاده‌روی می‌توان به محله سلطان‌احمد رفت و از منطقه دیدنی آن محله نیز بازدید کرد.

رنگ و بوی استانبول به طور کامل در منطقه بازار‌ بزرگ حس می‌شود.

هتل‌های خوب این منطقه شامل second Home Hostel و Divar _l Ali می‌شود.

second Home در مرز محله بازار‌بزرگ با سلطان‌احمد قرار دارد.

Divar _l Ali هتلی لوکس چهار ستاره با چشم انداز زیبا به سمت بازار‌بزرگ که دارای ۳۲ اتاق مدرن می‌باشد و به تازگی نیز باز سازی شده ‌است.

 

خیابان نیشان‌تاشی

خیابانی مملو از پاساژ‌ها و مراکز خرید که برای دوست‌داران خرید است. به این خیابان، خیابان مد‌ استانبول نیز گفته می‌شود که مزون‌های معروفی در این خیابان وجود دارد.

در این خیابان هتل زیادی وجود ندارد ولی به دلیل محیط شلوغ، تعداد افراد زیاد است. اما جای نگرانی ندارد زیرا که از یک طرف به شیشلی و از طرف دیگر به بی‌اوغلو و تکسیم مرتبط است.

 

منطقه بشیکتاش

یکی از زیبا‌ترین و البته گران‌ترین مناطق استانبول از نظر هزینه‌های هتل، رستوران و کافه است.

در این منطقه باید مراقب رزرو هتل، محل اقامت، انتخاب غذا و نوشیدنی خود باشید.

اما از نظر نزدیکی به مکان‌های دیدنی از جمله کاخ معروف دلمه‌ باغچه، مسجد زیبای اورتاکوری واقع شده در تنگه ‌بسفر، خیالتان راحت باشد که با اقامت در منطقه بشیکتاش سفر بسیار خوب و شگفت‌انگیزی را تجربه خواهید‌ کرد.

از هتل‌های مشهور اما گران قیمت استانبول که در این متطقه قرار‌دارد می‌توان به هتل چراهاس‌پلاس اشاره کرد.

در مورد آب‌وهوای این شهر نیز می‌توان گفت که آب‌و‌هوای آن در تمام فصول سال متغیر است.

فصل تابستان از اوایل خرداد ماه شروع‌ شده و برای سفر مناسب‌تر است.

حال می‌دانیم کدام منطقه‌ی استانبول برای اقامت و گرفتن هتل بهتر و مناسب‌تر است. همچنین می‌دانیم که ما در سفر به دنبال چه جاذبه و امکاناتی از آن منطقه هستیم و اگر قصد سفر به شهر زیبا و تاریخی استانبول را داریم، به ویژگی‌هایی مانند قیمت هتل، آب‌و‌هوای منطقه، نزدیکی به مناطق دیدنی و مراکز ‌خرید و... دقت کنیم تا سفر خوشی برایمان رقم بخورد. در آخر باید بگوییم با توجه به اینکه در استانبول مکان‌های دیدنی بسیاری وجود دارد، پیشنهاد می‌شود برای اینکه بیشترین بازدید را داشته ‌باشید در شهری مانند بی‌اوغلو اقامت کنید که به اکثر شهر­های اطراف دسترسی دارد و لازم است هزینه کمتری برای رسیدن به مراکز بپردازید. امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع بوده باشد.

 
 
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب