امروز: دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ [2024/06/17]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5303 تاریخ انتشار: جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرامرز عظیمی خبرداد؛

آغاز ثبت نام کاروان راهیان‌نور منطقه 10 به مناطق عملیاتی غرب کشور

شهردار منطقه 10 از آغاز ثبت نام ششمین دوره اعزام کاروان راهیان نور شهرداری تهران در منطقه 10 به مناطق عملیاتی غرب کشور خبر داد.
آغاز ثبت نام کاروان راهیان‌نور منطقه 10 به مناطق عملیاتی غرب کشور

به گزارش خبرایران به نقل از روابط فرامرز عظیمی شهردار منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که سومین دوره اعزام در سال جاری به مناطق غرب کشور از منطقه 10 در روز شنبه هشتم شهریور ماه اجرا خواهد شد گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اداره ایثارگران منطقه مقرر شده تا در این مرحله از اعزام کاروان راهیان نور، 240نفر از علاقه‌مندان در قالب 6 دستگاه اتوبوس به مدت چهار روز تا یازدهم شهریور به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شوند و از فضای معنوی حاکم بر این مناطق بهره‌مند شوند.
وی بازدید از یادمان های شهدای عملیات کربلای یک در مهران، شهدای عملیات مطلع الفجر در گیلانغرب، شهدای عملیات مرصاد و یادمان پاوه را از برنامه های این اردو برشمرد و افزود: حضور اقشار مختلف مردم در مناطق مختلف عملیاتی می‌تواند یاد و خاطره آن ایام و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی که در دوران هشت سال دفاع مقدس تبلور و عینیت یافته بود را زنده نگاه دارد.
به گفته شهردار منطقه، مراسم بدرقه و مشایعت کاروان راهیان نور با حضور مدیران ارشد شهری و شهروندان صبح روز شنبه هشتم شهریور ماه طی مراسمی به همراه اقامه نماز جماعت صبح، قرائت قران و ... در مجموعه فرهنگی و هنری شهید حبیب غنی پور برگزار خواهد شد.
عظیمی افزود: خانواده های علاقمند به شرکت در این اردوی معنوی می توانند برای ثبت نام تا 27 مرداد ماه به شهرداری نواحی سه گانه مراجعه کنند.


 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب