امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۴ دی ۱۳۹۹ ساعت ۴:۱۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمدرضا کشاورز در نشست خبری اعلام کرد؛

بیمه دی یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و خلق محصول است/ بیمه دی پربازده ترین شرکت درصنعت بیمه شناخته شده/ یکی از شرکت های موفق صنعت درعرصه سرمایه گذاری هستیم

خبرایران: مدیرعامل شرکت بیمه دی گفت: بیمه دی به دنبال خلق محصولات جدید مبتنی بر نیازمشتری است، بیمه نامه «مسئولیت فردی» جزء بیمه نامه های کم نظیر درصنعت است که به تازگی به بازار ارائه و با خلاقیت و نوآوری توانسته ایم بیمه نامه هایی از جمله «بیمه عمر با برگشت حق بیمه»، «مستمری مانا» و «کرونا» را طراحی و در دسترس مشتریان قراردهیم.
بیمه دی یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و خلق محصول است/ بیمه دی پربازده ترین شرکت درصنعت بیمه شناخته شده/ یکی از شرکت های موفق صنعت درعرصه سرمایه گذاری هستیم

به گزارش خبرنگارخبرایران، نشست خبری«شرکت بیمه دی»صبح امروزیکشنبه 14 دی 1399با حضور«محمدرضا کشاورز» نائب رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه دی واصحاب رسانه درساختمان مرکزی شرکت بیمه دی برگزارو در این نشست خبری «محمدرضا کشاورز» مدیرعامل شرکت بیمه دی  با ارائه گزارشی از عملکرد مطلوب شرکت بیمه دی در سال های اخیراظهارداشت:  شرکت بیمه دی یکی از شرکت های پیشرو در طراحی و خلق محصول است.

کشاورز تصریح کرد : بیمه دی به دنبال خلق محصولات جدید مبتنی بر نیازمشتری است، بیمه نامه «مسئولیت فردی» جزء بیمه نامه های کم نظیر درصنعت است که به تازگی به بازار ارائه شده است. همچنین بیمه دی با خلاقیت و نوآوری توانست بیمه نامه هایی از جمله «بیمه عمر با برگشت حق بیمه»، «مستمری مانا» و «کرونا» را طراحی و در دسترس مشتریان قرار دهد که در این حوزه این شرکت با ارائه محصولات جدید همواره سعی در ایجاد مزیت رقابتی و دستیابی به عنوان «پدیده محبوب مشتریان» دارد.

وی خاطرنشان کرد : بیمه دی درحوزه عملیات بیمه گری از شرکت های شفاف پذیرفته شده نزد بورس است که صورت های مالی خود را به طور منظم منتشرکرده است. یکی از موارد قابل توجه کاهش بندهای حسابرسی است که نشان‌دهنده پیشبرد کار به صورت تخصصی و حرفه ای است چرا که اعتقاد داریم ذینفعان باید به طور مداوم در جریان امور شرکت قرار بگیرند.

کشاورز تاکید کرد : به لحاظ کسب سود آوری نیز سعی کردیم چه در سال گذشته و چه در سال جاری اتکا به حق بیمه قرارداد جامعه ایثارگری نداشته باشیم. با توجه به برنامه ریزی جهت کاهش اتکا به پرتفوی جامعه سهامداری و افزایش پرتفوی بازار، افزایش و رشد ۷۷ درصدی در فروش تمامی رشته های بیمه ای داشته ایم که با افزایش ٣٢ درصدی رشد خسارت همراه بوده که از این جهت عملکرد مناسبی محسوب می شود.

وی ادامه داد : فروش شرکت درنه ماهه سال جاری با حق بیمه قرارداد درمان ایثارگران بالغ بر ۳۸۰۰ میلیارد تومان می شود که رقم قابل توجهی در گزارش عملکرد شرکت است و آینده پر امیدی را نوید می دهد. همچنین ضریب خسارت شرکت خوشبختانه با اقداماتی که درحوزه مدیریت ریسک و کنترل خسارتها انجام شده در سال ٩٨ بالغ بر ٦٧٪؜ بوده که برای شرکتی که قرارداد درمانی بزرگی دارد ضریب بسیار خوبی به حساب می آید.

مدیرعامل شرکت بیمه دی با اشاره به عملکرد قابل توجه شرکت در سال های اخیر عنوان داشت: بیمه دی با برنامه محوری و پایش عملکرد در پایان سال ٩٨ توانست موفقیت های چشمگیری را کسب نماید. این شرکت توانگری خود را به سطح یک و نسبت +٢٠٨ درصد رساند که با توجه به چالش هایی که این شرکت درسال های گذشته با آن ها رو به رو بوده، این موفقیت بسیار حائز اهمیت است. همچنین با توجه به سرمایه ثبت شده شرکت و میزان سودآوری که داشته ایم، پربازده ترین شرکت درصنعت بیمه شناخته شدیم. درحوزه‌های سرمایه‌گذاری، نوآوری و طراحی محصولات جدید وورود بیمه دی به عرصه‌های کسب وکار دیجیتال نیز، گام های ستودنی ای برداشته شده که بازخورد آن ها در آمار و ارقام عملکردی‌مان کاملاً مشهود است.

وی ابرازداشت : بیمه دی درسال گذشته به لحاظ رتبه بهره وری در کل عوامل که یکی از شاخص های مهم بنگاه های اقتصادی است توانست بین موسسات بیمه ای کشور رتبه اول راکسب نماید. امسال شرکت بیمه دی افتخار خدمت رسانی به جامعه ایثارگری را برای چهارمین سال متوالی به دست آورد، قراردادی که علی رغم نابسامانی های اقتصادی با حق بیمه فنی و مناسبی منعقد شده و حدود یک میلیون و ٦٧٠ هزار بیمه شده را تحت پوشش خود دارد.

کشاورز افزود:این قراداد یکی ازمگاپروژه های حوزه درمان کشور است که از لحاظ کیفیت خدمات روز به روز درصدد افزایش و سهولت دسترسی ها هستیم به طوری که از ابتدای شروع این قرارداد در سال ٩٦ تا کنون ٨٠ میلیون خدمت تحت عنوان این قرارداد به جامعه ایثارگری ارائه شده است که در این میان روزانه به طور متوسط ٦٠ هزار خدمت از طریق بیمه دی به این قشر معززارائه می شود که ٨٠ درصد آن ها در مراکز طرف قرارداد انجام گرفته و ٢٠٪؜ باقیمانده نیز تا ٤٨ ساعت پس از تکمیل پرونده و ارائه اسناد پزشکی توسط بیمه شده، هزینه های صورت گرفته طبق تعرفه قرارداد قابل پرداخت می باشند.

وی اضافه کرد : هم اکنون بیمه دی ١٦٠٠ میلیارد تومان حق بیمه وصول نشده طلب دارد که البته با حمایت ها و تلاش های شخص جناب آقای اوحدی رئيس محترم بنیاد شهید، تمام حق بیمه های قرارداد بنیاد تا پایان سال ٩٨ در قالب اسناد خزانه و بخشی نیز به صورت نقدی به شرکت بیمه دی پرداخت شده است. با این حال و با وجود تمام چالش ها، مجموعه بیمه دی با تمام توان درحوزه عملیات بیمه گری که وظیفه اصلی و ذاتی این شرکت است به فعالیت خود ادامه داده است.

کشاورزبا اشاره به مبحث اتکایی این قرارداد ادامه داد: بخشی ازاتکایی این قرارداد در قالب اتکایی اجباری به بیمه مرکزی واگذار شده است و بخش اختیاری آن نیز با توجه به سیاست گذاری های شرکت تحت پوشش بیمه مرکزی است، اگرچه موفقیت های بیمه دی در نگهداشت این پروژه، چند شرکت بیمه ای دیگر را نیز بر آن داشته تا پیشنهاد اتکایی این قرارداد را ارائه دهند که در این زمینه در حال مذاکره هستیم.

وی همچنین بیمه دی را یکی از شرکت های موفق صنعت درعرصه سرمایه گذاری دانست و تصریح کرد: بیمه دی به طور تخصصی دربخش سرمایه گذاری فعالیت می کند به طوری که شرکت سرمایه گذاری دستاورد دی و صندوق سرمایه گذاری گنجینه الماس دی در آمار و ارقام جدید عملکرد خود توانسته اند سود مطلوبی را به سبد سود بیمه دی سرازیر نمایند.

مدیرعامل بیمه دی درپایان سخنان خود گفت : مرحله اول افزایش سرمایه شرکت از محل تجدید ارزیابی دارایی های ثابت شرکت است، که درماه آتی نهایی می شود و پیش بینی می کنیم سرمایه اولیه ٢٥٠ میلیاردی شرکت در این فاز حداقل تا ١٠٠٪  افزایش یافته و در مرحله دوم افزایش سرمایه نیز که از محل سودآوری شرکت در سال گذشته و به وسیله آورده نقدی انجام خواهد گرفت، این افزایش را به حداقل ٢٠٠٪؜ برساند که این فاز نیز در حال طی تشریفات قانونی است.   

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب