امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۵۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نصراله آبادیان اعلام کرد؛

توزیع 7هزار نهال مثمر رایگان در محله های مرکزی شهر تهران آغاز شد

خبرایران : شهردار منطقه11 تهران از آغاز توزیع و کاشت بیش از 7هزار نهال درختان مثمر به صورت رایگان در منازل شهروندان ساکن در محله های مرکزی شهر تهران خبر داد .
توزیع 7هزار نهال مثمر رایگان در محله های مرکزی شهر تهران آغاز شد

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه11، نصراله آبادیان  با بیان این که توزیع رایگان نهال درختان مثمر بین شهروندان ساکن در منطقه 11 از نیمه دوم دی ماه آغاز و تا نیمه اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت؛ گفت: شهروندان می توانند برای ثبت سفارش از طریق سامانه 137 اقدام کنند.

شهردار منطقه 11 افزود:  بر اساس گزارش های واصله بیشتر شهروندان تمایل به کاشت درخت مثمر در منازل خود دارند؛ به همین منظور مقرر شد از نیمه دوم دی تا نیمه اول اسفند سال جاری بیش از 7هزار نهال مثمر به صورت رایگان برای کاشت و تحویل در منزل شهروندان توزیع شود.

او ضمن اشاره به توزیع نهال های مثمردر خصوص نوع نهال ها بیان کرد: 7هزار نهال زیتون، به، خرمالو، آلو، زردآلو و نارنج طی دو مرحله از طریق سامانه 137 و تحویل حضوری در بوستان های معین توزیع خواهد شد.

آبادیان ادامه داد: پس از ثبت درخواست شهروندان در سامانه 137 و ذکر نشانی منزل، کارشناسان کلینیک مرکز تام منطقه11 به همراه کارگران کاشت درخت در محل حضور پیدا خواهند کرد و اگر شهروند درخواست کاشت نهال داشته باشد نهال را برایشان در محل غرس می کنند و اگر صرفا درخواست تحویل نهال را داشته باشند روش های نگهداری گیاه را به ایشان آموزش می دهند .

به گفته شهردار منطقه 11 ،  از نیمه دوم دی ماه تا  اولین روز اسفند ماه سال جاری به تعداد 2هزار نهال و از ابتدای اسفند تا 15 اسفند ماه به مناسبت روز درختکاری نیز 4هزار نهال مثمر دیگر توزیع و غرس خواهد شد.

آبادیان در انتها یادآور شد: توزیع نهال ها رایگان است و به منظور حفظ سلامتی شهروندان در مرحله نخست، ثبت و سفارش نهال صرفا از طریق سامانه تلفنی 137 امکان پذیر است .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب