امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52966 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

در راستای اجرای هرچه بهتر طرح کاپ؛

شهرک شهرداری منطقه۲۱ مجهز به مخازن ۱۱۰۰ لیتری پسماند شد

خبرایران : منطقه21 به عنوان پیشگام در اجرای طرح کاپ (کاهش پسماند)، این بار با همکاری مشترک ناحیه سه و اداره مدیریت پسماند؛ طرح تعویض مخازن فرسوده 240لیتری شهرک شهرداری به مخازن 1100لیتری را در دستور کار ویژه قرار داد.
شهرک شهرداری منطقه۲۱ مجهز به مخازن ۱۱۰۰ لیتری پسماند شد

به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه21، با حضور رمضانی شهردار ناحیه سه، طاهری رئیس اداره مدیریت پسماند، مدیر محله و دبیر شورایاری شهرک شهرداری؛ طرح جمع آوری مخازن ۲۴۰ لیتری پسماندهای تر و خشک و جایگزین کردن آنها با مخزن ۱۱۰۰ لیتری در شهرک کارکنان شهرداری تهران واقع در ناحیه سه این منطقه انجام گرفت.

طاهری رئیس اداره مدیریت پسماند منطقه21 در این باره گفت: در مجموع تعداد 40 عدد مخزن پسماند برای شهرک شهرداری در نظر گرفته شده که 20مورد به رنگ های آبی ویژه پسماندهای خشک و 20عدد دیگر مشکی مخصوص پسماندهای تر شهروندان تهیه و جانمایی شده است.

رمضانی شهردار ناحیه سه منطقه21 افزود: طرح کاپ بیش از یک سال و نیم در سطح محله های ناحیه سه در حال پیگیری است؛ باتوجه به پایش های انجام گرفته طی بازدیدهای میدانی قرار بر این شد تا مخازن کم حجم در شهرک شهرداری جمع آوری شود و مخزن های با حجم بالاتر و مقاوم تر جایگزین شوند.

لازم به ذکر است، با توجه به درخواست های اهالی، دبیر و اعضای شورایاری شهرک شهرداری و با پیگیری های به عمل آمده از سوی رجب زاده شهردار منطقه۲۱ و صباغ زاده معاون خدمات شهری این اقدام محیط زیستی صورت گرفت.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب