امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 52931 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هم اندیشی علمی برای رفع نوآورانه معضلات شهر

خبرایران : مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر با اشاره به اینکه روش های نوآورانه می تواند به حفظ مشاغل آلاینده در شهر کمک کند، گفت: شهرداری ترجیح می دهد که مشاغل مزاحم پس از رفع مزاحمت در شهر بمانند.
هم اندیشی علمی برای رفع نوآورانه معضلات شهر

به گزارش خبرایران از روابط عمومی شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر، سید علی مفاخریان درنشست خود با مسئولان مرکز رشد و نوآوری دانشگاه شهید بهشتی با تشریح موضوعات و نحوه ارائه خدمات به شهروندان اظهار کرد: ارائه برخی خدمات در زمینه انتقال صنوف مزاحم، مدیریت حیوانات شهری، ساماندهی بازارهای خودرو، روزبازارها، کیوسک ها و مشاغل مرتبط با استفاده از روش‌های فناورانه و خلاقانه نیاز روز شهروندان است.

وی بر لزوم توجه به رویکرد علمی در مدیریت شهری تأکید کرد و افزود: ما معتقدیم بسیاری از چالش‌های فعلی مشاغل و صنوف مزاحم و آلاینده در سطح شهر با استفاده از روش‌های علمی حل می‌شود و اولویت ما استفاده از این راه‌حل‌هاست چرا که در این صورت ظرفیت اشتغال در شهر قابل‌استفاده خواهد بود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر  با اشاره به اهمیت کمک به  شهروندان در حل مسائل آسیب‌زا  ادامه داد: گاهی آلودگی‌های صوتی، بصری و زیست‌محیطی با کمک روش‌های فناورانه و خلاقانه قابل‌کنترل است و با استفاده از این روش‌ها می‌توانیم این مشاغل را در شهر حفظ کنیم.

مفاخریان تصریح کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب‌وکارهای فعال در فضای مجازی می‌توانند زمینه را برای ارائه خدمات هوشمند، سریع و بهینه فراهم کنند.

وی با اشاره به مزایای برقراری ارتباطات علمی با مراکز علم و فناوری گفت: نیازهای فناورانه ما به اندیشمندان معرفی و پیشنهادهای این افراد برای حل مسائل بررسی می‌شود. امیدواریم که بتوانیم از ظرفیت مجموعه علم و فناوری شهید بهشتی در پیشبرد اهداف شهرداری بهره ببریم.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در پایان اظهار کرد: در هر پیشنهادی باید موضوع تأمین انرژی، ایمنی و امنیت را در نظر داشت. همچنین رعایت استانداردهای زیست‌محیطی و بهداشتی نیز در ارائه پیشنهادهای مدیریت شهری بسیار مهم است.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب